Wednesday, December 17, 2014

5 способів залишити гарне враження після інтерв'ю

Після того, як ви відповіли на останнє запитання інтерв'юера оцінка вашої кандидатури не завершується. Поки ви встаєте, прощаєтеся і йдіть вас все ще оцінюють.

Часом ваша поведінка може бути важливіше самих відповідей. Щоб допомогти вам зробити гарне враження Сайт склав 5 простих порад.
1. Підтримайте розмова

Поки ви залишаєте офіс компанії перекиньтеся з інтерв'юером парою слів. Будьте привітні і доброзичливі. Запитайте, як проходить сьогоднішній день, наприклад. Можете коротко обговорити щось не пов'язане з роботою. Покажіть, що ви відкрита людина.
2. Вище ніс

Незалежно від нервів і того, що ви думаєте про результат співбесіди, залишаючи офіс, будьте в доброму гуморі. Ви повинні бути зібрані і впевнені в собі не тільки під час інтерв'ю, тому що оцінюють вас і після.
3. Мова за зубами

Звичайно, ваш телефон повинен бути в беззвучному режимі під час співбесіди. Але й після нього не варто відразу дзвонити комусь і розповідати, як все пройшло. Ви ж не знаєте, хто знаходиться поруч з вами в ліфті або коридорі, це може бути навіть директор компанії.
4. Запитайте про наступний крок

Запитавши інтерв'юера про наступний крок відбору або про термін прийняття рішення ви не тільки отримаєте цінну інформацію, але й покажете свою зацікавленість у цій роботі. Не турбуйтеся і не сумуйте, якщо вам скажуть, що вони не впевнені і не можуть дати точну інформацію. Зосередьтеся на тому, щоб інтерв'юер був упевнений в тому, що ви задоволені бесідою і з задоволенням будете виконувати свої обов'язки.
5. Подяка секретарю і колегам

Інтерв'юер може запитати думку секретаря, співробітника на ресепшені або іншого колегу, з яким ви перетнулися або спілкувалися до, під час або після інтерв'ю. Тому будьте привітні і тактовні, не забудьте подякувати і попрощатися з усіма.

Як знайти роботу, яку ви полюбите

Якщо ви не в захваті від своєї роботи, вона подобається вам все менше і менше, ймовірно, ви замислювалися про вихід з цієї ситуації. Але знайти роботу мрії на сьогоднішньому ринку праці дійсно не так просто.

Іноді ми відчуваємо, що робимо не те, що повинні. Робота не приносить задоволення, хочеться змін, хочеться кардинально поміняти сферу своєї діяльності і виконувати роботу, яка ближче до серця. Як зробити цей крок? Де отримати необхідний досвід? Як влитися в нову професію і почати кар'єру заново?
Сайт постарається відповісти на ці питання.
Ви вже не так молоді

На жаль, але це так. І якщо ви вирішили змінити свою кар'єру і сферу діяльності, то шанс, що ви будете працювати на того, хто молодше вас дуже великий.

Не дозволяйте своєму его встати у вас на шляху. Брак досвіду в новій сфері ви зможете перекрити досвідом життєвим і зрілістю. Раніше набуті навички ведення бізнесу та комунікації дадуть результат, і ви завжди зможете адаптувати їх до нових нюансів професії. Відсуньте на другий план вік і дозвольте собі вчитися у молодших колег і керівників - ви обов'язково все надолужите.
Гроші - це ще не все

Звичайно, вони важливі, але якщо ви перезапускаєте свою кар'єру, то не варто з самого початку розраховувати на високу зарплату.

Вивчіть початковий рівень зарплат у сфері, в якій ви хочете працювати, і вирішите на скільки це влаштує вас. Якщо ви отримаєте пропозицію нижче мінімуму, на який ви готові погодитися - не бійтеся попросити більше, але робіть це акуратно, щоб не відлякати працедавця. Уточніть можливості кар'єрного росту. Можливо, роботодавець погодиться на підвищення зарплати через певний термін за умови, що ви будете добре справлятися зі своїми обов'язками.
Інвестуйте в себе

Займайтеся самонавчанням, відвідуйте різні курси, семінари та тренінги, які посприяють професійному зростанню. Це можуть бути як платні, так і безкоштовні заходи. В Україні є тренінговий портал TRN.ua , де ви зможете знайти безліч заходів з різних сфер.

Також розглядайте зниження зарплати, як інвестиції в себе. Різниця між вашим колишнім окладом і новим - це плата за навчання та досвід, яка з часом обов'язково окупиться.
Отримуйте досвід

Виконуйте роботу, яка не входить у ваші посадові обов'язки, допомагайте в цій сфері іншим людям і робіть це безкоштовно. Досвід безцінний, а отримати його без практики неможливо. Щоб зрозуміти в який бік рухатися проходите різні стажування і вивчайте сфери діяльності.

Факти в резюме: 5 способів збільшити свої шанси

Потрібна, актуальна і точна інформація в резюме відіграє важливу роль при виборі кандидатів на вакантну посаду. Використання фактів як в резюме, так і на співбесіді, безумовно, підвищить ваші шанси.

Сайт підготував 5 порад з використання фактів з вашої професійної діяльності, які допоможуть звернути на себе увагу і довести, що ви саме той, хто потрібен компанії.
1. Використовуйте факти, щоб виділитися з натовпу

Дуже важко змусити рекрутера звернути увагу саме на вас. Однак, ваші шанси збільшаться, якщо ви надасте вагомі факти про свою кар'єру в резюме або на співбесіді. Не перераховуйте речі, значимість яких менеджер по персоналу не зможе оцінити. Список ваших обов'язків не дасть уявлення про ваш професіоналізм, тому Супроводьте кожен пункт відчутним досягненням. Факти, які ви надасте, дозволять виділитися серед інших претендентів.
2. Позбавте резюме від зайвої «води»

Надлишок професійного жаргону і незрозумілою для рекрутера інформації не зіграє вам на руку. Роботодавець може знайти безліч резюме, які відповідають посаді за ключовими словами, але як йому визначити який кандидат краще? Допоможуть факти. Точно вкажіть, чого ви домоглися, виконуючи ці обов'язки. Що ви поліпшили, приведіть цифри. Розкажіть з ким вам вдалося налагодити співпрацю або якого зниження цін у постачальників вдалося домогтися, наприклад.
3. Виберіть правильні факти: ваші досягнення і успіхи

Зазвичай в резюме йде стандартне перерахування «Був відповідальний за ...», «Виконував ...» і т.п. Але те, що ви виконували не говорить про те, як ви це виконували, чого при цьому домоглися і чому ви краще за інших кандидатів. Що компанії дала ваша робота? Як ви сприяли збільшенню доходів, підвищенню продуктивності, зниженню витрат? Якщо ви зможете дати відповіді на ці питання, то будете в більш виграшному становищі.
4. Не давайте помилкові і вигадані факти

Факти, які ви дасте роботодавцю повинні витримати будь-яку перевірку. Якщо ви дасте помилкову інформацію, то це напевно відкине вас в кінець списку. Якщо ви отримаєте посаду, а ваша брехня розкриється пізніше, то це буде служити приводом для звільнення.

Якщо ви не пам'ятаєте або не можете дати точні цифри, то обіграйте це іншим способом. Можете написати, що «частка прибутку була значно збільшена завдяки ...» або використовуйте діапазон цифр.
5. Давайте факти, а не висновки

«Тому я є кваліфікованим співробітником», «Тому я підходжу на цю посаду» - залиште ці висновки роботодавцю. Роль здобувача полягає в тому, щоб надати про себе необхідну інформацію, показати, що він вміє і чого добився. Інше, грунтуючись на цій інформації, вирішить роботодавець. Не варто робити за нього висновки, це може бути сприйнято негативно.


Все це займає чимало часу і зусиль. Потрібно згадати масу інформації і грамотно її подати. Але це ваше завдання як претендента, і якщо ви виконали її добре - це окупиться.

10 речей, які потрібно врахувати при переїзді заради роботи

Прийняти рішення про переїзд заради роботи надзвичайно складно, тому що дуже багато чого в житті зазнає змін. Вас чекатиме не тільки нове робоче місце, але і нове місто, будинок, оточення, друзі, місця відпочинку та багато іншого.

Питання про переїзд може стати перед кожним із нас. Можливо, вже завтра вам надійде цікава пропозиція від компанії, якій знадобляться ваші навички та досвід, але за сотні кілометрів від вашого звичного місця проживання. Таке рішення мало кому дається легко, а сам процес проходить далеко не миттєво і не завжди гладко. Якщо ви замислюєтеся про таку можливість або вже стоїте перед вибором, радимо вивчити 10 рекомендацій від Сайт , які варто врахувати і обдумати.
1. Робота

Звичайно, це саме важливо, саме заради роботи ви йдете на такий крок. Тому потрібно мати повну впевненість, що це саме та робота, яка вам потрібна. Потрібно уточнити у роботодавця всі нюанси, це має бути робота вашої мрії, робота, від якої ви дійсно будете отримувати задоволення. У перший час робота - це єдине, що у вас буде в незнайомому місці. Якщо ви вирішили повністю змінити сферу своєї діяльності, то переїзд - не краще з чого варто починати.
2. Вартість проживання

Роботодавець далеко не завжди забезпечує житлом співробітників з інших регіонів, іноді частково компенсує витрати на проживання. Це питання потрібно прояснити першим ділом. Також якщо ви переїжджаєте з маленького міста в обласний центр, варто враховувати, що вартість життя буде в цілому вище і ваш оклад на ділі виявиться не таким вигідним. Вивчіть це питання і зважте всі «за» і «проти», перш ніж збирати валізи.
3. Місто

Немає певної відповіді яке місто краще. Тут все повністю залежить від вашої думки і переваг. Вивчіть інфраструктуру можливого місця проживання, які є розваги, парки, на скільки вас влаштовує розв'язка міського транспорту. Можливо, ви хотіли б жити в більш тихому місті. Дайте відповідь для себе на всі подібні питання.
4. Житло

Цей пункт безпосередньо пов'язаний з вартістю проживання. Ви повинні точно вирішити де ви будете жити, як і які при цьому будуть витрати. Будинок в передмісті, квартира в спальному районі або центрі, знімати житло можна спільно і т.п. Визначтеся з початковими цілями і з тим, чого ви хочете досягти, і на скільки це здійснимо, в які терміни. Потрібно продумати всі варіанти.
5. Можливості

Зрозуміло, робота, яку ви розглядаєте важлива для вас і перспективна, але потрібно врахувати загальну ситуацію ринку праці в тому регіоні. Завжди є шанс, що щось може піти не за планом. Дізнайтеся на скільки ваша спеціальність затребувана, чи складно вам буде при необхідності влаштуватися на іншу роботу, і як це вплине на ваше життя в новому місті.
6. Роз'їзди

Звичайно, якщо ви збираєтеся до переїзду, то стаття транспортних витрат значно збільшиться. Вам потрібно буде приїжджати на співбесіди, різні зустрічі. Після успішного працевлаштування вам знадобиться відвідувати сім'ю або друзів, які залишилися на колишньому місці. Частина нової зарплати безумовно буде йти на це, тому розрахуйте чи так це вигідно.
7. Адаптація

З переїздом пов'язано безліч емоційних труднощів. Вас будуть оточувати незнайомі місця і люди. Багато часу ви проведете в роздумах того, що ви втратили і, що придбали. Переїзд - це завжди складно. Будьте морально готові до великих змін, ці думки не повинні застати вас зненацька.
8. Люди

Саме люди є основною перешкодою при прийнятті важливого рішення про переїзд. У всіх нас є сім'я, друзі і знайомі, як вони поставляться до цього? Такі зміни потрібно ретельно обговорювати з чоловіком або дружиною, дітьми, так як їх це зачепить в першу чергу. Ви разом повинні прийняти це рішення. Родичі та друзі не захочуть відпускати вас. Навіть якщо ви вже прийняли рішення потрібно обов'язково вислухати їхні думки і показати, що вони вам дуже важливі.
9. Залишатися на зв'язку

Цей пункт - продовження попереднього. Ви дійсно зважилися на переїзд. Обговоріть з усіма близькими, як часто ви зможете бачитися, заплануйте це. Зберіть всі контакти, зараз спілкування не обмежується звичайними телефонними дзвінками. Відеозв'язок по Skype, сторінки в соціальних мережах, електронна пошта роблять відстані менш помітними, а розставання менш хворобливими. Переконайтеся, що з усіма людьми, які вам не байдужі, є контакт.
10. Слухайте своє серце

Так чи варто переїжджати заради роботи? Якщо ви читаєте цю статтю, то, ймовірно, думаєте про це або розглядаєте таку ймовірність у майбутньому. Подумайте над цим списком, подумайте над усім, що ви придбаєте і втратите, подумайте про людей. Складіть свій особистий список. Подумайте, що для вас важливо і до чого ви прагнете. Це допоможе вам прийняти правильне рішення.

Як правильно звільнитися

Ви були в довгому пошуку нової роботи, поки були працевлаштовані, і нарешті отримали довгоочікуване пропозицію? Напевно, тепер ви хочете висловити старому босові все, що так давно хотіли і вже не важливо, що будуть думати про вас колеги? Не поспішайте.

Не варто поширюватися про вашу новій посаді поки ви не обговоріть всі деталі нового призначення з майбутнім працедавцем, не погодите дату вашого старту або підпишете необхідні папери. Чи не випереджати події і тим більше не хваліться новою роботою, якщо не хочете заробити негативне ставлення колег. Крім того, через це ви можете викликати невдоволення начальства і можете бути звільнені замість догляду за власним бажанням.

Рекомендуємо вам скористатися порадами правильного догляду зі старої роботи від Сайт , які дозволять залишити після себе хороше враження і отримати схвальні рекомендації:

    Спершу повідомте начальству. Керівництво має дізнатися першим про ваш відхід і має дізнатися про це від вас.
    Два тижні. Всім відомо, що після того, як ви попередили керівництво про відхід, потрібно відпрацювати ще два тижні . Зробіть це чесно, повністю виконуючи свої обов'язки, будьте професіоналом.
    Ведіть себе скромніше. Не потрібно постійно з приводу і без розповідати колегам про свою нову чудесну роботі.
    Не ображайте нікого і нічого. Не йдіть на конфлікти з колегами. Краще розповідайте, як вам шкода розлучатися з ними.
    Дотримуйтеся правил. У вас все також є відведений час для обіду. Ви все одно повинні приходити на роботу під час і йти не раніше встановленого часу, навіть в останній день.
    Знайте свої права. Вивчіть потрібні розділи КЗпП . Пам'ятайте, що у вас є право на компенсацію невикористаного відпустки.
    Наведіть справи в порядок. Ваші обов'язки буде виконувати хтось інший. Зробіть все, щоб йому було легко втягнутися в роботу: впорядкуйте всі документи, доведіть важливі справи до кінця, складіть посадові інструкції.
    Не беріть нічого, що вам не належить. Залиште на місці канцелярське приладдя і пам'ятайте, що всі результати вашої роботи є власністю компанії, якщо не були обумовлені інші умови.

Деякі компанії практикують інтерв'ю при звільненні. Мета такої співбесіди дізнатися причини вашого відходу, що вам подобалося і не подобалося у вашій роботі, корпоративній культурі і політиці компанії. У цьому випадку зазвичай діє головне правило: якщо ви не можете сказати нічого хорошого - брешіть. Не варто поливати брудом компанію і її колектив, якщо у вас є конструктивна критика, то потрібно піднести її акуратно і з тактом.

Найголовнішим при звільненні є збереження контактів. Ні в якому разі не спалюйте всі мости. Світ дуже тісний, ніколи не знаєш з ким доведеться перетнутися і чия допомога вам знадобиться в майбутньому. Якщо інші люди також будуть дотримуватися цього принципу, то долати багато життєві труднощі буде набагато легше. Ви повинні постаратися покинути компанії з бездоганною репутацією, вона дуже важлива в бізнесі.

Tuesday, December 16, 2014

Увага до дрібниць в резюме

Резюме - ваша текстова самопрезентація. Після того, як ви написали всю необхідну інформацію про себе, не забудьте приділити увагу дрібницям.

Як кажуть, диявол ховається в дрібницях. Дуже часто дрібниці відіграють найважливішу роль. Сайт рекомендує приділити увагу деяким деталям, перш ніж відправляти резюме на вакансію.

1. Вказуйте ту адресу електронної пошти для зворотного зв'язку, який ви зможете регулярно перевіряти. Оперативність дуже важлива. Якщо ви в даний момент працевлаштовані, то бажано не використовувати для зв'язку корпоративну пошту.

2. Перевіряйте резюме на відповідність посаді перед відправкою його на вакансію. Порівняйте вимоги до кандидата, описані в вакансії, зі своїм резюме. Постарайтеся зробити резюме, орієнтоване на конкретну позицію, виділивши із загального списку своїх навичок, досвіду і досягнень саме те, що потрібно для конкретної посади.

3. По можливості намагайтеся використовувати дієслова досконалої форми в описі вашої діяльності. Наприклад, замість «займався організацією ...» слід написати «організував ...», замість «займався здійсненням ...» - «здійснив ...» і т. П.

4. Потрібно максимально використовувати цифри в описі досвіду роботи. Інформація, подана в такій формі, краще сприймається і запам'ятовується. До того ж кількісна інформація завжди відіграє велику роль, ніж абстрактне опис. Наприклад, замість «писав статті для журналу» краще вказати точну цифру - «написав 23 статті для журналу». Конкретні дані покажуть ступінь вашої участі і складність виконаної роботи. Такі факти в резюме дуже важливі.

5. Якщо ви працювали у відомій компанії з гарною репутацією, то можна звернути на це додаткову увагу. Наприклад, поставити назву компанії на початок рядка і виділити його великими літерами.

6. Текст резюме повинен бути обов'язково неодноразово вичитаний на предмет помилок і друкарських помилок. Навіть якщо у вас чудові навички спілкування, може статися так, що проявити їх на співбесіді не вдасться. Перше ваше спілкування з роботодавцем - через резюме.

8 поширених помилок на співбесіді

На співбесіді всі прагнуть продемонструвати тільки кращі свої якості. Але іноді, непомітно для себе, роблять помилки, здатні повністю зіпсувати враження.

Сайт склав список з восьми неочевидних і очевидних, але тим не менш частих, помилок на співбесіді.

1. Лаяти попередніх роботодавців - страшна помилка. Навіть якщо з вами погано обходилися, затримували зарплату, не рахувалися з вашим думка - краще про це промовчати. Замість того, щоб пошкодувати вас, потенційний роботодавець спроектує все на себе і представить, як ви будете відгукуватися про нього в такій же ситуації, якщо вас щось не влаштує.

2. Не будьте надто мовчазним, але й не говорите без угаву - не потрібно впадати в крайності. Сприймайте інтерв'ю як звичайну бесіду: не змушуйте співрозмовника витягати з вас відповіді, і навпаки - не варто говорити так багато, що інтерв'юер не зможе вставити і слова. Особливо, якщо ви претендуєте на посаду, яка зобов'язує мати гарні навички спілкування.

3. Не варто розповідати на співбесіді про проблеми особистого характеру. Наприклад, що ви покинули попереднє місце роботи, тому що були проблеми в родині, розлучення, підвело здоров'я та ін.

4. Не брешіть з приводу зарплати на минулій роботі, обов'язки і досягнення. Адже, якщо на вашій кандидатурі зупиняться, то легко можуть перевірити цю інформацію. І якщо вона виявиться не правдивою, то роботу ви точно не отримаєте.

5. Є речі, про які не можна замовчувати, наприклад, власний бізнес. Роботодавці по-різному ставляться до цього. Деякі вважають це неприйнятним, оскільки це може означати, що людина не може досягти потрібного результату у своїй справі, може відволікатися від своїх обов'язків або використовувати роботу в іншій компанії як страховку. З іншого боку, це може означати досвід, корисні набуті навички, які можуть зіграти на руку всім, особливо, якщо бізнес здобувача з тієї ж або суміжної сфери діяльності, що і бізнес роботодавця. У кожному разі, замовчувати цей факт не можна, в підсумку роботодавець все одно дізнається про це.

6. Якщо ви влаштовуєтеся на високу посаду, не потрібно наполягати відразу на співбесіді з керівництвом. Не сприймайте бесіду з HR-менеджером, як приниження своєї гідності і не вважайте, що вас недооцінюють. Дотримуйтеся правил компанії, її корпоративної культури. Багатьма питаннями на перших етапах займаються саме менеджери з персоналу, а не керівники.

7. Будьте зосереджені і уважно слухайте про що говорить вам співрозмовник. Не зациклюйтеся лише на думках про те, що повинні сказати ви. По-перше, ви можете при цьому виглядати неуважним або зарозумілим. По-друге, можете пропустити важливу інформацію.

8. Не відмовляйтеся від тестових завдань. Не важливо чому вони вам не подобаються і які у вас є аргументи проти - просто виконайте їх.
Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини topkinozal.com topreferat.com.kz torrent-film.online torgaw.ru torrentino.su torrent-hdfilm.ru tolko-soft.ru touch4games.ru transport.krasnogorsk.online travelson.ru