Для деяких запізнення це звичайне явище, для інших випадковість. Але, незалежно від причин, запізнення займає перші рядки серед найбільш шкідливих звичок, як у повсякденному житті, так і в роботі.
Запізнення може негативно говорити про вас, як про співробітника, претендента або друге. Нерідко воно є причиною багатьох непотрібних стресів.
Ось чотири ради, які допоможуть вам краще розраховувати свій час.
1. Дізнайтеся дрібниці, які віднімають ваш час
Спершу потрібно визначити дрібниці, які віднімають ваш час, відволікають або погіршують концентрацію. Для деяких це електронна пошта, для інших веб-серфінг, соціальні мережі або навіть офісні плітки.
Іноді це важко визнати, часто це речі, які вам подобаються, і ви не можете собі уявити день без них. Але потрібно бути суворішим до себе і зрозуміти, що якраз ці дрібниці крадуть час і віддаляють від поставлених цілей.
2. Скільки часу займають повсякденні завдання?
Це може бути підготовка до важливої зустрічі, співбесіди або ранковий вибір сорочки перед роботою. Багато хто недооцінює, скільки можуть витратити часу на підготовку та повсякденні завдання.
Якщо ви дізнаєтеся, скільки зазвичай займають подібні дії, то зможете краще планувати свій час. Наприклад, якщо вранці приготування сніданку або прасування забирає багато часу, то краще зробити це напередодні ввечері. Щоб підготовка до зустрічі або співбесіди зайняла менше часу, слід заздалегідь підготувати потрібні документи, а не ритися в паперах в останній момент.
3. Навчіться говорити «ні!»
Як часто ви готові почати щось робити або відправитися на зустріч, а вас просять про допомогу або дають нове завдання? Швидше за все, занадто часто. До вас можуть звернутися члени сім'ї, друзі чи колеги. Вам важко відмовити, але через це можна не встигнути зробити заплановане або запізнитися. Хоча це і важко, але потрібно навчити себе відмовляти.
4. Не бійтеся приходити заздалегідь
Іноді нам не подобається робити щось заздалегідь, і ми намагаємося спланувати час так, щоб зробити все акурат вчасно. Але такий спосіб ніколи не спрацьовує. Можливо, ви хочете прийти на співбесіду точно в призначений час щоб не залишитися в незручному очікуванні і не витрачати цей час на нерви. Або намагаєтеся приїхати на вокзал, щоб не стояти з сумками в очікуванні поїзда.
Однак, потрібно намагатися приходити заздалегідь. Слід завжди враховувати непередбачені обставини, наприклад, проблеми з транспортом. А щоб скоротати час візьміть з собою журнал чи книжку.
Запізнення може негативно говорити про вас, як про співробітника, претендента або друге. Нерідко воно є причиною багатьох непотрібних стресів.
Ось чотири ради, які допоможуть вам краще розраховувати свій час.
1. Дізнайтеся дрібниці, які віднімають ваш час
Спершу потрібно визначити дрібниці, які віднімають ваш час, відволікають або погіршують концентрацію. Для деяких це електронна пошта, для інших веб-серфінг, соціальні мережі або навіть офісні плітки.
Іноді це важко визнати, часто це речі, які вам подобаються, і ви не можете собі уявити день без них. Але потрібно бути суворішим до себе і зрозуміти, що якраз ці дрібниці крадуть час і віддаляють від поставлених цілей.
2. Скільки часу займають повсякденні завдання?
Це може бути підготовка до важливої зустрічі, співбесіди або ранковий вибір сорочки перед роботою. Багато хто недооцінює, скільки можуть витратити часу на підготовку та повсякденні завдання.
Якщо ви дізнаєтеся, скільки зазвичай займають подібні дії, то зможете краще планувати свій час. Наприклад, якщо вранці приготування сніданку або прасування забирає багато часу, то краще зробити це напередодні ввечері. Щоб підготовка до зустрічі або співбесіди зайняла менше часу, слід заздалегідь підготувати потрібні документи, а не ритися в паперах в останній момент.
3. Навчіться говорити «ні!»
Як часто ви готові почати щось робити або відправитися на зустріч, а вас просять про допомогу або дають нове завдання? Швидше за все, занадто часто. До вас можуть звернутися члени сім'ї, друзі чи колеги. Вам важко відмовити, але через це можна не встигнути зробити заплановане або запізнитися. Хоча це і важко, але потрібно навчити себе відмовляти.
4. Не бійтеся приходити заздалегідь
Іноді нам не подобається робити щось заздалегідь, і ми намагаємося спланувати час так, щоб зробити все акурат вчасно. Але такий спосіб ніколи не спрацьовує. Можливо, ви хочете прийти на співбесіду точно в призначений час щоб не залишитися в незручному очікуванні і не витрачати цей час на нерви. Або намагаєтеся приїхати на вокзал, щоб не стояти з сумками в очікуванні поїзда.
Однак, потрібно намагатися приходити заздалегідь. Слід завжди враховувати непередбачені обставини, наприклад, проблеми з транспортом. А щоб скоротати час візьміть з собою журнал чи книжку.
No comments:
Post a Comment