Ви були в довгому пошуку нової роботи, поки були працевлаштовані, і нарешті отримали довгоочікуване пропозицію? Напевно, тепер ви хочете висловити старому босові все, що так давно хотіли і вже не важливо, що будуть думати про вас колеги? Не поспішайте.
Не варто поширюватися про вашу новій посаді поки ви не обговоріть всі деталі нового призначення з майбутнім працедавцем, не погодите дату вашого старту або підпишете необхідні папери. Чи не випереджати події і тим більше не хваліться новою роботою, якщо не хочете заробити негативне ставлення колег. Крім того, через це ви можете викликати невдоволення начальства і можете бути звільнені замість догляду за власним бажанням.
Рекомендуємо вам скористатися порадами правильного догляду зі старої роботи від Сайт , які дозволять залишити після себе хороше враження і отримати схвальні рекомендації:
Спершу повідомте начальству. Керівництво має дізнатися першим про ваш відхід і має дізнатися про це від вас.
Два тижні. Всім відомо, що після того, як ви попередили керівництво про відхід, потрібно відпрацювати ще два тижні . Зробіть це чесно, повністю виконуючи свої обов'язки, будьте професіоналом.
Ведіть себе скромніше. Не потрібно постійно з приводу і без розповідати колегам про свою нову чудесну роботі.
Не ображайте нікого і нічого. Не йдіть на конфлікти з колегами. Краще розповідайте, як вам шкода розлучатися з ними.
Дотримуйтеся правил. У вас все також є відведений час для обіду. Ви все одно повинні приходити на роботу під час і йти не раніше встановленого часу, навіть в останній день.
Знайте свої права. Вивчіть потрібні розділи КЗпП . Пам'ятайте, що у вас є право на компенсацію невикористаного відпустки.
Наведіть справи в порядок. Ваші обов'язки буде виконувати хтось інший. Зробіть все, щоб йому було легко втягнутися в роботу: впорядкуйте всі документи, доведіть важливі справи до кінця, складіть посадові інструкції.
Не беріть нічого, що вам не належить. Залиште на місці канцелярське приладдя і пам'ятайте, що всі результати вашої роботи є власністю компанії, якщо не були обумовлені інші умови.
Деякі компанії практикують інтерв'ю при звільненні. Мета такої співбесіди дізнатися причини вашого відходу, що вам подобалося і не подобалося у вашій роботі, корпоративній культурі і політиці компанії. У цьому випадку зазвичай діє головне правило: якщо ви не можете сказати нічого хорошого - брешіть. Не варто поливати брудом компанію і її колектив, якщо у вас є конструктивна критика, то потрібно піднести її акуратно і з тактом.
Найголовнішим при звільненні є збереження контактів. Ні в якому разі не спалюйте всі мости. Світ дуже тісний, ніколи не знаєш з ким доведеться перетнутися і чия допомога вам знадобиться в майбутньому. Якщо інші люди також будуть дотримуватися цього принципу, то долати багато життєві труднощі буде набагато легше. Ви повинні постаратися покинути компанії з бездоганною репутацією, вона дуже важлива в бізнесі.
Не варто поширюватися про вашу новій посаді поки ви не обговоріть всі деталі нового призначення з майбутнім працедавцем, не погодите дату вашого старту або підпишете необхідні папери. Чи не випереджати події і тим більше не хваліться новою роботою, якщо не хочете заробити негативне ставлення колег. Крім того, через це ви можете викликати невдоволення начальства і можете бути звільнені замість догляду за власним бажанням.
Рекомендуємо вам скористатися порадами правильного догляду зі старої роботи від Сайт , які дозволять залишити після себе хороше враження і отримати схвальні рекомендації:
Спершу повідомте начальству. Керівництво має дізнатися першим про ваш відхід і має дізнатися про це від вас.
Два тижні. Всім відомо, що після того, як ви попередили керівництво про відхід, потрібно відпрацювати ще два тижні . Зробіть це чесно, повністю виконуючи свої обов'язки, будьте професіоналом.
Ведіть себе скромніше. Не потрібно постійно з приводу і без розповідати колегам про свою нову чудесну роботі.
Не ображайте нікого і нічого. Не йдіть на конфлікти з колегами. Краще розповідайте, як вам шкода розлучатися з ними.
Дотримуйтеся правил. У вас все також є відведений час для обіду. Ви все одно повинні приходити на роботу під час і йти не раніше встановленого часу, навіть в останній день.
Знайте свої права. Вивчіть потрібні розділи КЗпП . Пам'ятайте, що у вас є право на компенсацію невикористаного відпустки.
Наведіть справи в порядок. Ваші обов'язки буде виконувати хтось інший. Зробіть все, щоб йому було легко втягнутися в роботу: впорядкуйте всі документи, доведіть важливі справи до кінця, складіть посадові інструкції.
Не беріть нічого, що вам не належить. Залиште на місці канцелярське приладдя і пам'ятайте, що всі результати вашої роботи є власністю компанії, якщо не були обумовлені інші умови.
Деякі компанії практикують інтерв'ю при звільненні. Мета такої співбесіди дізнатися причини вашого відходу, що вам подобалося і не подобалося у вашій роботі, корпоративній культурі і політиці компанії. У цьому випадку зазвичай діє головне правило: якщо ви не можете сказати нічого хорошого - брешіть. Не варто поливати брудом компанію і її колектив, якщо у вас є конструктивна критика, то потрібно піднести її акуратно і з тактом.
Найголовнішим при звільненні є збереження контактів. Ні в якому разі не спалюйте всі мости. Світ дуже тісний, ніколи не знаєш з ким доведеться перетнутися і чия допомога вам знадобиться в майбутньому. Якщо інші люди також будуть дотримуватися цього принципу, то долати багато життєві труднощі буде набагато легше. Ви повинні постаратися покинути компанії з бездоганною репутацією, вона дуже важлива в бізнесі.
No comments:
Post a Comment