Деякі вважають, що якщо збільшити робочий день на третину, то і прибуток збільшиться на стільки ж. Тобто підвищити прибуток і ефективність можна тільки якщо відпрацювати в день на пару годин більше. Чи так це?
Можливо, в деяких ситуаціях подібна формула дійсно спрацює. Однак, швидше за все, такий підхід призведе до фіаско.
Припустимо, що якийсь керівник відділу N вирішив підвищити свій авторитет в очах керівництва і збільшити продуктивність відділу. Він збирає своїх підлеглих і штовхає мова про те, що їх відділ повинен бути першим у всьому, особливо в принесенні прибутку. І пропонує працювати далі за новою схемою: збільшення робочих годин прямо пропорційно зростанню прибутку.
Але така схема не тільки не збільшить прибуток, а, швидше за все, зменшить її і викличе невдоволення у колективу. У співробітників виникне відчуття, що у них вкрали частину вільного часу в обмін на примарну для них прибуток компанії.
У деяких босів міцно сидить в голові думка, що чим більше працюєш, тим краще результат. Вони готові придумувати саму неймовірну, а часом і марну, роботу аби підлеглі не байдикували на робочому місці.
Варто спробувати підійти до збільшення продуктивності більш творчо. Замість того, щоб заявляти: «Ми повинні збільшити продуктивність на 100%, тому буде працювати на 100% більше», сказати: «Нам потрібно збільшити продуктивність на 100%, але як і раніше укладатися в стандартний робочий день. Які будуть ідеї? ».
Це не буде примусовим збільшенням робочого дня, а скоріше викликом для розумних і цілеспрямованих людей. Їх голови будуть зайняті не думками про те, як скоротати час в ті два додаткових години роботи, а про те, як удосконалити, реорганізувати і спростити свої дії, щоб встигнути більше.
Люди не дуже люблять виходити зі своєї зони комфорту. І завдання керівника, який хоче змусити їх рухатися, зробити так, щоб вони самі захотіли цього і створити для цього необхідні умови. І тоді люди буду самі приймати рішення про те, що можна трохи затриматися і доробити роботу, докласти більше зусиль. Це не буде для них покаранням. Швидше, вони будуть відчувати кураж і гордість за себе при досягненні поставленої мети.
Можливо, в деяких ситуаціях подібна формула дійсно спрацює. Однак, швидше за все, такий підхід призведе до фіаско.
Припустимо, що якийсь керівник відділу N вирішив підвищити свій авторитет в очах керівництва і збільшити продуктивність відділу. Він збирає своїх підлеглих і штовхає мова про те, що їх відділ повинен бути першим у всьому, особливо в принесенні прибутку. І пропонує працювати далі за новою схемою: збільшення робочих годин прямо пропорційно зростанню прибутку.
Але така схема не тільки не збільшить прибуток, а, швидше за все, зменшить її і викличе невдоволення у колективу. У співробітників виникне відчуття, що у них вкрали частину вільного часу в обмін на примарну для них прибуток компанії.
У деяких босів міцно сидить в голові думка, що чим більше працюєш, тим краще результат. Вони готові придумувати саму неймовірну, а часом і марну, роботу аби підлеглі не байдикували на робочому місці.
Варто спробувати підійти до збільшення продуктивності більш творчо. Замість того, щоб заявляти: «Ми повинні збільшити продуктивність на 100%, тому буде працювати на 100% більше», сказати: «Нам потрібно збільшити продуктивність на 100%, але як і раніше укладатися в стандартний робочий день. Які будуть ідеї? ».
Це не буде примусовим збільшенням робочого дня, а скоріше викликом для розумних і цілеспрямованих людей. Їх голови будуть зайняті не думками про те, як скоротати час в ті два додаткових години роботи, а про те, як удосконалити, реорганізувати і спростити свої дії, щоб встигнути більше.
Люди не дуже люблять виходити зі своєї зони комфорту. І завдання керівника, який хоче змусити їх рухатися, зробити так, щоб вони самі захотіли цього і створити для цього необхідні умови. І тоді люди буду самі приймати рішення про те, що можна трохи затриматися і доробити роботу, докласти більше зусиль. Це не буде для них покаранням. Швидше, вони будуть відчувати кураж і гордість за себе при досягненні поставленої мети.
No comments:
Post a Comment