На співбесіді всі прагнуть продемонструвати тільки кращі свої якості. Але іноді, непомітно для себе, роблять помилки, здатні повністю зіпсувати враження.
Сайт склав список з восьми неочевидних і очевидних, але тим не менш частих, помилок на співбесіді.
1. Лаяти попередніх роботодавців - страшна помилка. Навіть якщо з вами погано обходилися, затримували зарплату, не рахувалися з вашим думка - краще про це промовчати. Замість того, щоб пошкодувати вас, потенційний роботодавець спроектує все на себе і представить, як ви будете відгукуватися про нього в такій же ситуації, якщо вас щось не влаштує.
2. Не будьте надто мовчазним, але й не говорите без угаву - не потрібно впадати в крайності. Сприймайте інтерв'ю як звичайну бесіду: не змушуйте співрозмовника витягати з вас відповіді, і навпаки - не варто говорити так багато, що інтерв'юер не зможе вставити і слова. Особливо, якщо ви претендуєте на посаду, яка зобов'язує мати гарні навички спілкування.
3. Не варто розповідати на співбесіді про проблеми особистого характеру. Наприклад, що ви покинули попереднє місце роботи, тому що були проблеми в родині, розлучення, підвело здоров'я та ін.
4. Не брешіть з приводу зарплати на минулій роботі, обов'язки і досягнення. Адже, якщо на вашій кандидатурі зупиняться, то легко можуть перевірити цю інформацію. І якщо вона виявиться не правдивою, то роботу ви точно не отримаєте.
5. Є речі, про які не можна замовчувати, наприклад, власний бізнес. Роботодавці по-різному ставляться до цього. Деякі вважають це неприйнятним, оскільки це може означати, що людина не може досягти потрібного результату у своїй справі, може відволікатися від своїх обов'язків або використовувати роботу в іншій компанії як страховку. З іншого боку, це може означати досвід, корисні набуті навички, які можуть зіграти на руку всім, особливо, якщо бізнес здобувача з тієї ж або суміжної сфери діяльності, що і бізнес роботодавця. У кожному разі, замовчувати цей факт не можна, в підсумку роботодавець все одно дізнається про це.
6. Якщо ви влаштовуєтеся на високу посаду, не потрібно наполягати відразу на співбесіді з керівництвом. Не сприймайте бесіду з HR-менеджером, як приниження своєї гідності і не вважайте, що вас недооцінюють. Дотримуйтеся правил компанії, її корпоративної культури. Багатьма питаннями на перших етапах займаються саме менеджери з персоналу, а не керівники.
7. Будьте зосереджені і уважно слухайте про що говорить вам співрозмовник. Не зациклюйтеся лише на думках про те, що повинні сказати ви. По-перше, ви можете при цьому виглядати неуважним або зарозумілим. По-друге, можете пропустити важливу інформацію.
8. Не відмовляйтеся від тестових завдань. Не важливо чому вони вам не подобаються і які у вас є аргументи проти - просто виконайте їх.
Сайт склав список з восьми неочевидних і очевидних, але тим не менш частих, помилок на співбесіді.
1. Лаяти попередніх роботодавців - страшна помилка. Навіть якщо з вами погано обходилися, затримували зарплату, не рахувалися з вашим думка - краще про це промовчати. Замість того, щоб пошкодувати вас, потенційний роботодавець спроектує все на себе і представить, як ви будете відгукуватися про нього в такій же ситуації, якщо вас щось не влаштує.
2. Не будьте надто мовчазним, але й не говорите без угаву - не потрібно впадати в крайності. Сприймайте інтерв'ю як звичайну бесіду: не змушуйте співрозмовника витягати з вас відповіді, і навпаки - не варто говорити так багато, що інтерв'юер не зможе вставити і слова. Особливо, якщо ви претендуєте на посаду, яка зобов'язує мати гарні навички спілкування.
3. Не варто розповідати на співбесіді про проблеми особистого характеру. Наприклад, що ви покинули попереднє місце роботи, тому що були проблеми в родині, розлучення, підвело здоров'я та ін.
4. Не брешіть з приводу зарплати на минулій роботі, обов'язки і досягнення. Адже, якщо на вашій кандидатурі зупиняться, то легко можуть перевірити цю інформацію. І якщо вона виявиться не правдивою, то роботу ви точно не отримаєте.
5. Є речі, про які не можна замовчувати, наприклад, власний бізнес. Роботодавці по-різному ставляться до цього. Деякі вважають це неприйнятним, оскільки це може означати, що людина не може досягти потрібного результату у своїй справі, може відволікатися від своїх обов'язків або використовувати роботу в іншій компанії як страховку. З іншого боку, це може означати досвід, корисні набуті навички, які можуть зіграти на руку всім, особливо, якщо бізнес здобувача з тієї ж або суміжної сфери діяльності, що і бізнес роботодавця. У кожному разі, замовчувати цей факт не можна, в підсумку роботодавець все одно дізнається про це.
6. Якщо ви влаштовуєтеся на високу посаду, не потрібно наполягати відразу на співбесіді з керівництвом. Не сприймайте бесіду з HR-менеджером, як приниження своєї гідності і не вважайте, що вас недооцінюють. Дотримуйтеся правил компанії, її корпоративної культури. Багатьма питаннями на перших етапах займаються саме менеджери з персоналу, а не керівники.
7. Будьте зосереджені і уважно слухайте про що говорить вам співрозмовник. Не зациклюйтеся лише на думках про те, що повинні сказати ви. По-перше, ви можете при цьому виглядати неуважним або зарозумілим. По-друге, можете пропустити важливу інформацію.
8. Не відмовляйтеся від тестових завдань. Не важливо чому вони вам не подобаються і які у вас є аргументи проти - просто виконайте їх.
No comments:
Post a Comment