Навіть один проблемний співробітник в змозі тягнути всю компанію вниз. Зрозуміло, роботодавці намагаються уникати цього. Але як вони визначають таких співробітників, і як довести, що ви інший?
Сайт склав ряд ознак, за якими співробітники отримують неофіційний статус «проблемний» і рекомендації, які допоможуть цього уникнути.
Брехня
У першу чергу до проблемних співробітникам можна віднести людей, схильних до обману. Визначити такого співробітника можна ще на етапі відбору. Якщо кандидат під час співбесіди або в резюме дає неправдиву інформацію, то може відразу потрапити в чорний список. Зараз визначити брехню не складно. Рекрутер може це зробити, наприклад, за допомогою контактів з колишніми роботодавцями кандидата або перевірки даних через службу безпеки компанії.
Якщо співробітник не в змозі зізнатися і взяти на себе відповідальність за скоєні помилки, то роботодавець навряд чи захоче продовжувати з ним роботу. Пам'ятайте, що все таємне завжди стає явним.
Люди процесу
Можна умовно поділити працівників на дві категорії: орієнтовані на результат і на процес. Проблемними співробітниками частіше опиняються люди другої категорії. Проявляється це найчастіше вже при постановці завдання - такі співробітники відразу починають шукати перешкоди, які заважають її виконання, вони постійно будуть шукати на своєму шляху проблеми і йти від прийняття рішень.
Визначити людей, які більше орієнтовані на процес, ніж на результат можна вже на співбесіді: вони рідко використовують фрази «я зробив», «я домігся», «я вирішив» і не можуть розповісти про свої досягнення на минулих місцях роботи, а лише перераховують свої навички та обов'язки, які виконували.
Потрібно намагатися бути більш відповідальними і пам'ятати, що у будь-якої задачі є мета і кінцевий результат, співробітники, які розуміють це, найбільш цінні.
Его
Багато роботодавців віддають перевагу співробітникам, які вміють працювати в команді, а не героям-одиначкам. Такий співробітник може бути як знахідкою для компанії, так і проблемою, а визначити цю грань дуже складно. Одинаки дуже часто вважають свою роботу найголовнішою і вимагають для себе особливих умов. Варто пам'ятати, що незамінних людей не буває, і керівництво може просто знайти на вашу посаду хоч і менш професійного співробітника, але більш виконавчого. Будьте обережні, коли тягнете ковдру на себе.
Емоційна втома
Всі ми втомлюємося, і ця втома може накопичуватися з роками і зломити людини емоційно. Такі співробітники втрачають інтерес, увагу, концентрацію, часто помиляються. Причиною цьому може стати не тільки важка, відповідальна робота, але й рутинна. З цієї причини роботодавці цікавляться вашими особистими захопленнями при прийомі на роботу. Улюблене хобі, соціальна активність, інтереси крім професійної діяльності можуть захистити людину від такого «вигорання». Якщо ви відчуваєте, що схильні до цього, то не забувайте про різноманітність в житті, адже нашкодити ви можете не тільки роботодавцю, але і в першу чергу самому собі.
Людяність
Проблемним можна бути не тільки для начальства, а й для своїх колег. Люди, які не вміють знаходити спільну мову з іншими, всьому заздрять, перекладають на інших свою роботу і постійно намагаються самоствердитися, ніколи не приживуться в колективі, а значить і в компанії.
Намагайтеся шукати проблему в собі, а не в інших. Якщо ви не можете працювати над собою, то ваш професійний шлях дуже ускладниться.
Сайт склав ряд ознак, за якими співробітники отримують неофіційний статус «проблемний» і рекомендації, які допоможуть цього уникнути.
Брехня
У першу чергу до проблемних співробітникам можна віднести людей, схильних до обману. Визначити такого співробітника можна ще на етапі відбору. Якщо кандидат під час співбесіди або в резюме дає неправдиву інформацію, то може відразу потрапити в чорний список. Зараз визначити брехню не складно. Рекрутер може це зробити, наприклад, за допомогою контактів з колишніми роботодавцями кандидата або перевірки даних через службу безпеки компанії.
Якщо співробітник не в змозі зізнатися і взяти на себе відповідальність за скоєні помилки, то роботодавець навряд чи захоче продовжувати з ним роботу. Пам'ятайте, що все таємне завжди стає явним.
Люди процесу
Можна умовно поділити працівників на дві категорії: орієнтовані на результат і на процес. Проблемними співробітниками частіше опиняються люди другої категорії. Проявляється це найчастіше вже при постановці завдання - такі співробітники відразу починають шукати перешкоди, які заважають її виконання, вони постійно будуть шукати на своєму шляху проблеми і йти від прийняття рішень.
Визначити людей, які більше орієнтовані на процес, ніж на результат можна вже на співбесіді: вони рідко використовують фрази «я зробив», «я домігся», «я вирішив» і не можуть розповісти про свої досягнення на минулих місцях роботи, а лише перераховують свої навички та обов'язки, які виконували.
Потрібно намагатися бути більш відповідальними і пам'ятати, що у будь-якої задачі є мета і кінцевий результат, співробітники, які розуміють це, найбільш цінні.
Его
Багато роботодавців віддають перевагу співробітникам, які вміють працювати в команді, а не героям-одиначкам. Такий співробітник може бути як знахідкою для компанії, так і проблемою, а визначити цю грань дуже складно. Одинаки дуже часто вважають свою роботу найголовнішою і вимагають для себе особливих умов. Варто пам'ятати, що незамінних людей не буває, і керівництво може просто знайти на вашу посаду хоч і менш професійного співробітника, але більш виконавчого. Будьте обережні, коли тягнете ковдру на себе.
Емоційна втома
Всі ми втомлюємося, і ця втома може накопичуватися з роками і зломити людини емоційно. Такі співробітники втрачають інтерес, увагу, концентрацію, часто помиляються. Причиною цьому може стати не тільки важка, відповідальна робота, але й рутинна. З цієї причини роботодавці цікавляться вашими особистими захопленнями при прийомі на роботу. Улюблене хобі, соціальна активність, інтереси крім професійної діяльності можуть захистити людину від такого «вигорання». Якщо ви відчуваєте, що схильні до цього, то не забувайте про різноманітність в житті, адже нашкодити ви можете не тільки роботодавцю, але і в першу чергу самому собі.
Людяність
Проблемним можна бути не тільки для начальства, а й для своїх колег. Люди, які не вміють знаходити спільну мову з іншими, всьому заздрять, перекладають на інших свою роботу і постійно намагаються самоствердитися, ніколи не приживуться в колективі, а значить і в компанії.
Намагайтеся шукати проблему в собі, а не в інших. Якщо ви не можете працювати над собою, то ваш професійний шлях дуже ускладниться.
No comments:
Post a Comment