Sunday, December 28, 2014

9 фраз, які не варто говорити на співбесіді

Приємно отримати запрошення на співбесіду, але пам'ятайте, що це лише один з етапів. Роботодавець може запросити на інтерв'ю безліч кандидатів. Дуже важливо не робити помилок, які відкинуть вас в кінець черги.

Ось 9 фраз, які завадять отримати роботу.
1. Які бонуси ви пропонуєте?

Запитуйте про переваги та пільги, які ви отримаєте, тільки після прийому на роботу. Або дочекайтеся поки роботодавець сам про них розповість. Наприклад, якщо ви влаштовуєтеся в магазин одягу, не питайте отримаєте ви знижку на товари і яку.
2. Чим займається ваша компанія?

Як не дивно, HR-менеджери чують це питання дуже часто. Перед тим, як йти на співбесіду, постарайтеся дізнатися про компанію якомога більше, подумайте, що конкретно ви можете їй запропонувати, як співробітник.
3. Мій колишній начальник був справжнім% $ # *!

Скарги на попередню роботу покажуть вас з дуже поганої сторони. Навіть якщо це правда, ви будете виглядати людиною, яка постійно незадоволений і на все скаржиться. З такими працювати ніхто не любить. Краще поговорити про проблеми, з якими ви зіткнулися з роботи і, з якими успішно впоралися.
4. Мені подобається ваша зачіска

Не кажіть інтерв'юеру компліменти про його зовнішній вигляд - це недоречно і буде виглядати дивно. Компліменти - це добре, але вони повинні бути спрямовані в бік професійної діяльності. Наприклад, можете похвалити якийсь недавній успіх компанії.
5. Радикуліт мене просто вбиває!

Ніколи не скаржтеся на стан здоров'я. Був випадок, що кандидат скаржився на головний біль, тому що вчора дуже добре погуляв. Чи варто говорити, що роботу він не отримав.
6. Мене звільнили з попередньої роботи

Ніколи не варто брехати на співбесіді, але є й інші способи сказати, що з минулої роботи ви були звільнені. «У нас були різні погляди з начальством на те, як повинен працювати наш відділ, і я зрозумів, що більше користі принесу іншої компанії - наприклад, вашої». Зосередьте увагу на досвіді, який ви отримали і, який стане в нагоді на новій посаді.
7. Мені просто потрібна робота, будь-яка робота

Це насправді може бути так, але відчай нікого не приваблює. Роботодавець хоче знати, що вам потрібна саме ця робота і, що ви на неї підходите.
8. Я не знаю

Не кажіть цього навіть, якщо дійсно не знаєте відповіді на запитання інтерв'юера. Спробуйте сказати: «Я уточню і дам вам знати пізніше». Якщо це складний гіпотетичне питання типу «Скільки потрібно футбольних м'ячів, щоб заповнити цю кімнату?» - Відповідь має показувати хід ваших думок. Міркуйте вголос: «Спершу потрібно порахувати площу кімнати, потім відняти площу меблів ...». І так далі.
9. Мій найбільший недолік в тому, що я дуже старанно працюю

Будь HR-менеджер прекрасно знає цю фразу. І знає, що це брехня. Як же відповісти на питання про ваше найбільшу ваду? Виберіть щось не пов'язане безпосередньо з посадою, на яку ви претендуєте. Можна сказати: «Я відчуваю себе ніяково, коли виступаю перед публікою. Але на минулій роботі я спеціально часто практикувався, і цієї проблеми вже практично немає ».

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини topkinozal.com topreferat.com.kz torrent-film.online torgaw.ru torrentino.su torrent-hdfilm.ru tolko-soft.ru touch4games.ru transport.krasnogorsk.online travelson.ru