Гарне резюме не тільки відкриє вам шлях до співбесіди, але й задасть його тон, зможе управляти очікуваннями і дозволить вигідно обіграти ваші сильні сторони.
Пам'ятайте, що резюме - це документ, в якому ви «продаєте» себе. Спробуйте замість звичайного заголовка «Резюме» написати «Чому ви повинні найняти мене» і подивіться, що з цього вийде. Не так важливий перелік обов'язків, які ви виконували. Набагато важливіше те, чого ви досягли, виконуючи їх, і як це може стати в нагоді на вашої наступної посади.
При написанні резюме як слід подумайте над цими питаннями:
1. Які мої найбільші досягнення?
Забудьте про класичний форматі резюме, закрийте очі і подумайте про п'ять-шість досягненнях, які дійсно багато для вас значать. Це можуть бути речі, які сильно вплинули на вас або компанію, частково або повністю щось змінили, дали результат, який по-справжньому мав значення. В ідеальному варіанті ці досягнення повинні бути вимірні, тоді роботодавець зможе оцінити ефективність вашої роботи.
2. Що я змінив або покращив на попередніх місцях роботи?
Занадто багато резюме просто перераховують посадові обов'язки і створюють враження, що були скопійовані з опису вакансії. Ви повинні вдихнути в своє резюме життя, додати фарб і змісту. Нехай читає його знає, чим ви дійсно допомогли компаніям, в яких працювали. Це не обов'язково повинні бути кардинальні й масштабні зміни, це можуть бути поліпшення або спрощення вже існували там процесів.
3. Що є для мене найважливішим у моїй роботі?
Багато кандидатів перераховують головні обов'язки, пов'язані з конкретною посадою. Це може бути організація бізнес-процесів, взяття ініціативи в свої руки при виконанні проекту або пошук талантів, якщо ви працюєте в сфері рекрутингу. Незалежно від сфери діяльності на першому місці має бути пункт найбільш важливий особисто для вас. І ви повинні переконатися, що цей пункт безпосередньо пов'язаний з посадою, яку ви хочете отримати, і досягненнями, до яких ви прагнете.
4. Чому я читаю це?
Останнє питання не для здобувача, він для людини, яка читає резюме - роботодавця. У нього є вакансія, і саме ваше резюме потрапило йому в руки. Навіщо читати це резюме? Чому саме це резюме підходить під відкриту вакансію? Якщо йому доведеться вишукувати в тексті відповіді на ці питання, то він візьме в руки іншого резюме.
Пам'ятайте, що резюме - це документ, в якому ви «продаєте» себе. Спробуйте замість звичайного заголовка «Резюме» написати «Чому ви повинні найняти мене» і подивіться, що з цього вийде. Не так важливий перелік обов'язків, які ви виконували. Набагато важливіше те, чого ви досягли, виконуючи їх, і як це може стати в нагоді на вашої наступної посади.
При написанні резюме як слід подумайте над цими питаннями:
1. Які мої найбільші досягнення?
Забудьте про класичний форматі резюме, закрийте очі і подумайте про п'ять-шість досягненнях, які дійсно багато для вас значать. Це можуть бути речі, які сильно вплинули на вас або компанію, частково або повністю щось змінили, дали результат, який по-справжньому мав значення. В ідеальному варіанті ці досягнення повинні бути вимірні, тоді роботодавець зможе оцінити ефективність вашої роботи.
2. Що я змінив або покращив на попередніх місцях роботи?
Занадто багато резюме просто перераховують посадові обов'язки і створюють враження, що були скопійовані з опису вакансії. Ви повинні вдихнути в своє резюме життя, додати фарб і змісту. Нехай читає його знає, чим ви дійсно допомогли компаніям, в яких працювали. Це не обов'язково повинні бути кардинальні й масштабні зміни, це можуть бути поліпшення або спрощення вже існували там процесів.
3. Що є для мене найважливішим у моїй роботі?
Багато кандидатів перераховують головні обов'язки, пов'язані з конкретною посадою. Це може бути організація бізнес-процесів, взяття ініціативи в свої руки при виконанні проекту або пошук талантів, якщо ви працюєте в сфері рекрутингу. Незалежно від сфери діяльності на першому місці має бути пункт найбільш важливий особисто для вас. І ви повинні переконатися, що цей пункт безпосередньо пов'язаний з посадою, яку ви хочете отримати, і досягненнями, до яких ви прагнете.
4. Чому я читаю це?
Останнє питання не для здобувача, він для людини, яка читає резюме - роботодавця. У нього є вакансія, і саме ваше резюме потрапило йому в руки. Навіщо читати це резюме? Чому саме це резюме підходить під відкриту вакансію? Якщо йому доведеться вишукувати в тексті відповіді на ці питання, то він візьме в руки іншого резюме.
No comments:
Post a Comment