Персонал смикається і нервує: не стільки працює, скільки переживає, не звільнять чи. У такій ситуації продуктивність праці знижується до нуля, але в ваших силах знову її підвищити.
На сьогоднішній день ключове слово у справі мотивації співробітників - «безпека».
Вашим підлеглим для роботи зараз життєво необхідно знати, що їхні старання не підуть коту під хвіст: вони не опиняться на вулиці з купою боргів, кредитів і єдиною цінністю - трудовою книжкою в руках.
Ненав'язливо, але за участю цікавтеся, чим живе кожен з підлеглих. Ваше завдання - з'ясувати, хто зараз перебуває у важкому матеріальному становищі. У когось зовсім недавно народилася дитина, комусь потрібні гроші на лікування родича, хтось розплачується за кредитом. Звичайно, важливо при цьому, щоб ваша зацікавленість виглядала не як порожня цікавість, а як неспокій і прагнення допомогти, якщо це буде необхідно.
Людина, що живе в постійній напрузі і пригноблений переживаннями, не в змозі працювати в повну силу, та й у загальний настрій колективу додасть тривожності. У той же час усвідомлення того, що колектив підтримає і допоможе, емоційно розслабить працівника і дасть йому можливість сконцентруватися на роботі.
Подумайте про нововведення, пов'язаних з оцінкою результатів роботи кожного співробітника. У моїй практиці був такий приклад: людина, яка досягла кращих показників за певний період, отримував від керівництва гарантію того, що в найближчі півроку, наприклад, якщо в компанії почнуться скорочення, його кандидатуру розглядати точно не будуть. Заздалегідь обговоріть з колективом всі умови надання цієї недоторканності: критерії оцінки роботи, терміни оціночного періоду та дії табу. Поясніть, для чого це робиться. При правильно проведеній роботі ефект буде позитивним.
Багато керівників, особливо новоспечені і недостатньо досвідчені, помиляються, думаючи, що їх настрій, внутрішній стан ніхто з оточуючих не помічає. Те, що працівники прямо не запитують їх про причини похмурого вигляду, не означає, що в курилках вони цього не обговорюють. Я не закликаю протягом усього робочого дня ходити і променисто посміхатися - уникнути хвилювань у колективі можна і потрібно іншими діями. Найважливіше з них - максимально інформувати підлеглих про події у компанії.
Зберіть своїх ключових співробітників, обговоріть з ними робочі проблеми, порадьтеся. Потім зберіть всіх працівників і з ними обговоріть нагальні питання. Залученість в ланцюжок роботи відволікає від глобальних роздумів про подальшу долю компанії. Це піде всім на користь, адже люди будуть позбавлені від постійного неспокою, яке неминуче, якщо морити колектив інформаційним голодом.
Відзначайте спільні перемоги, навіть маленькі. Неформальна обстановка допоможе вам бути в курсі справ співробітників.
На сьогоднішній день ключове слово у справі мотивації співробітників - «безпека».
Вашим підлеглим для роботи зараз життєво необхідно знати, що їхні старання не підуть коту під хвіст: вони не опиняться на вулиці з купою боргів, кредитів і єдиною цінністю - трудовою книжкою в руках.
Ненав'язливо, але за участю цікавтеся, чим живе кожен з підлеглих. Ваше завдання - з'ясувати, хто зараз перебуває у важкому матеріальному становищі. У когось зовсім недавно народилася дитина, комусь потрібні гроші на лікування родича, хтось розплачується за кредитом. Звичайно, важливо при цьому, щоб ваша зацікавленість виглядала не як порожня цікавість, а як неспокій і прагнення допомогти, якщо це буде необхідно.
Людина, що живе в постійній напрузі і пригноблений переживаннями, не в змозі працювати в повну силу, та й у загальний настрій колективу додасть тривожності. У той же час усвідомлення того, що колектив підтримає і допоможе, емоційно розслабить працівника і дасть йому можливість сконцентруватися на роботі.
Подумайте про нововведення, пов'язаних з оцінкою результатів роботи кожного співробітника. У моїй практиці був такий приклад: людина, яка досягла кращих показників за певний період, отримував від керівництва гарантію того, що в найближчі півроку, наприклад, якщо в компанії почнуться скорочення, його кандидатуру розглядати точно не будуть. Заздалегідь обговоріть з колективом всі умови надання цієї недоторканності: критерії оцінки роботи, терміни оціночного періоду та дії табу. Поясніть, для чого це робиться. При правильно проведеній роботі ефект буде позитивним.
Багато керівників, особливо новоспечені і недостатньо досвідчені, помиляються, думаючи, що їх настрій, внутрішній стан ніхто з оточуючих не помічає. Те, що працівники прямо не запитують їх про причини похмурого вигляду, не означає, що в курилках вони цього не обговорюють. Я не закликаю протягом усього робочого дня ходити і променисто посміхатися - уникнути хвилювань у колективі можна і потрібно іншими діями. Найважливіше з них - максимально інформувати підлеглих про події у компанії.
Зберіть своїх ключових співробітників, обговоріть з ними робочі проблеми, порадьтеся. Потім зберіть всіх працівників і з ними обговоріть нагальні питання. Залученість в ланцюжок роботи відволікає від глобальних роздумів про подальшу долю компанії. Це піде всім на користь, адже люди будуть позбавлені від постійного неспокою, яке неминуче, якщо морити колектив інформаційним голодом.
Відзначайте спільні перемоги, навіть маленькі. Неформальна обстановка допоможе вам бути в курсі справ співробітників.
No comments:
Post a Comment