Tuesday, January 13, 2015

Як проходити співбесіду у початківців HR-ів і headhunter-ів?

Кожен працюючий хоч раз у житті проходив співбесіду або їх чреду. Ми запропонуємо вам один з варіантів проходу новачків-хантерів. Це не шаблон. Це невелика шпаргалка, яка може допомогти пройти першу співбесіду.

У хантерів теж є шпаргалки. У них є стандартний набір питань, завдяки яким вони постараються скласти про вас загальне уявлення і, на їх думку, передбачити вашу профпридатність.
Розкажіть трохи про себе

При відповіді кандидата на питання потрібно звернути увагу на наступне:

    формально викладає біографічні дані або відразу викладає «козирі», підкреслюючи своє бажання і можливість посісти цю посаду;
    викладає тільки головне, тобто говорив про свою кваліфікацію, досвід, відповідальність, зацікавленість, працьовитість і порядності або призводить не стосуються справи факти;
    говорить коротко, точно, ясно або довго мимрить і погано виражає свої думки.
    тримається і говорить спокійно, впевнений або невпевнений у собі.

Як дивитеся на життя? Які бачите в ній складності і як з ними справляєтеся?

Одні люди висловлюються в тому сенсі, що життя важке, дуже багато проблем, більшість з яких нерозв'язні, що люди злі і недоброзичливі, що в житті мало радощів і все вирішує доля, випадок і інші люди, але не він сам. значить перед вами людина пасивна, невпевнена в собі, не довіряє іншим, песимістично налаштований і нещасливий (невдаха); інші люди висловлюються про життя позитивно: життя без проблем не буває, труднощі переборні, доля і кар'єра людини в його руках, люди доброзичливі і готові до співпраці, людина сам коваль свого щастя. так говорить людина, що займає активну життєву позицію націлений на успіх, готовий взяти на себе відповідальність, успішно взаємодіє з людьми і вміє радіти життю.
Чим Вас приваблює робота у нас на даній посаді?

Погано якщо відповідає банальними фразами: «Мене приваблюють перспективи росту, цікава робота, солідна фірма ...». Повинен привести серйозні і конкретні доводи: бажання застосувати свою кваліфікацію і досвід там, де вони можуть дати найбільшу віддачу і будуть гідно оцінені, привабливість роботи в сильній команді професіоналів.

Чому ви вважаєте себе гідним себе зайняти цю посаду? У чому Ваші переваги перед іншими кандидатами?
Це найкращий питання для кандидата, щоб, без належної скромності назвати свої головні переваги перед іншими претендентами. При цьому він повинен продемонструвати своє вміння переконувати, підкреслюючи свої переваги. Погано, якщо кандидат і на це питання відповідає слабкими аргументами, і наводить свої формально-біографічні характеристики.
Які Ваші сильні сторони?

Кандидат повинен підкреслити в першу чергу ті якості, які потрібні для даної роботи, і привести переконливі підтвердження на конкретних фактах. Але ви можете почути штампи, повторювані тисячі разів: «Я товариський, акуратний, виконавчий» і тому подібні. Попросіть уточнити, в чому проявляється його товариськість, акуратність, старанність, яка його манера вислуховувати клієнта, чого він досяг, завдяки своїм сильним якостям.
Які Ваші слабкі сторони?

Від розумного кандидата ви навряд чи почуєте покаяння в гріхах і довгий перелік його недоліків. Він постарається повернути відповідь так, щоб ще більше підвищити свої шанси. Наприклад, скаже: «Багато хто вважає мене трудоголіком» або «Не вмію відпочивати, добре відчуваю себе тільки коли працюю» або «Занадто вимогливий до себе та інших». Якщо кандидат занадто расхвастался, і вам захочеться вивести його на відверте визнання наявних недоліків, можете розповісти йому такий жарт. У подібній ситуації кандидат характеризує себе: «Сумлінний, працьовитий, не п'ю, не курю ...» Тоді його здивовано запитують: «У вас немає жодного недоліку?». «Один є - зізнається кандидат - люблю прибрехати».
Чому Ви пішли з попередньої роботи?

Погано, якщо причиною відходу був конфлікт, якщо кандидат лає колишні там порядки і свого колишнього керівника. Відхід з роботи через конфлікт є втечею від труднощів, визнанням власної поразки, накладає відбиток на самооцінку особистості. Негативне ставлення до людей, звичка конфліктувати з співробітниками, а особливо з керівництвом, є стійкою характеристикою особистості й обов'язково проявиться в тій чи іншій формі на новій роботі. Хороша людина підкреслить те позитивне, що було в його попередній роботі і взаєминах з людьми, і назве такі гідні причини як бажання цікавішої (високооплачуваною, що дає можливості професійного зростання) роботи і прагнення якнайповніше реалізувати свої можливості.
Чому Ви вирішили змінити місце роботи?

Це питання задають тому, хто на момент співбесіди працює. Як і при відповіді на попереднє питання не з кращого боку характеризує кандидата розповідь про конфлікт. Тоді як прагнення до професійного зростання, розширення сфери застосування своїх знань і умінь, підвищенню латки поважається і вітається у всіх розвинених країнах.
Чи отримували Ви інші пропозиції роботи?

Авторитет кандидата підвищиться, якщо він розповість про інші запрошеннях на роботу, але відзначить особливу зацікавленість саме в цій. Добре, якщо висловить бажання отримати максимальне задоволення від своєї роботи. Його настрій не тільки вплине на його здоров'я і моральний клімат в колективі, але і є найважливішим і необхідною умовою високої результативності праці, надежнейшей гарантією від помилок, халатності та шлюбу, а зрештою головною запорукою процвітання фірми.
Наскільки успішно Ви пройшли співбесіди в інших місцях?

Важливо дізнатися, з яких причин не пройшов співбесід в одних місцях і успішно пройшов в інших. Якщо переконає, що зацікавив ваших конкурентів, то і ви постарайтеся його утримати.

    Чи не завадить ваше особисте життя даній роботі, пов'язаній з додатковими навантаженнями (ненормований робочий день, тривалі або далекі відрядження, постійні роз'їзди)?

Це питання найчастіше задають жінкам. У деяких фірмах, намагаючись обійти закон, ставлять жорсткі умови, такі як не заводити дітей певний час, не оформляти лікарняні листи по догляду за дитиною, не оформляти відпусток без збереження змісту і так далі.

    Як ви уявляєте своє становище через 5-10 років?

Багато безініціативні люди, які не планують свою кар'єру і життя, відповідають, що не уявляють собі таких далеких перспектив. А людина, націлена на особистий успіх, з готовністю розповість про своє плановане професійне зростання, а, можливо, і життєвих цілях. Вакс Еггерт в своїй книзі «Блискуча кар'єра» розповів про значення планування кар'єри. В одній знаменитій школі бізнесу в перший день занять у студентів запитали, хто письмово сформулював етапи і цілі особистої кар'єри. Тільки 3% з них підняли руки. Через 10 років саме ці 3% добилися фінансових успіхів більше, ніж решта 97% разом узяті.

    Які зміни Ви б справили на новій роботі?

Добре, якщо покаже свою ініціативність, знайомство з ситуацією нововведень і реорганізації. Однак це допустимо тільки при глибокому знанні проблем на фірмі. Погано, якщо стан справ знає не дуже добре, але прагне все переробити по-своєму.

    До кого можна звернутися за відгуком про Вашу роботу?

Повинен з готовністю надати телефони або адреси колишніх товаришів по службі і керівників. Приховування подібної інформації, відразу виявить відсутність позитивних рекомендацій або недосвідченість претендента.

    На яку зарплату Ви розраховуєте?

Прислів'я говорить: «Хто собі ціни не знає, той завжди продешевить». Хороший спеціаліст завжди знає собі ціну і розраховує на високу зарплату. Нехай краще кандидат завищить очікувану оплату своєї праці, ніж занизить її. Якщо пропонована латка не влаштовує кандидата, не забудьте «збільшити пиріг» і перерахувати наявні в організації пільги: премії, медичні страховки, дитячі дошкільні установи. Безкоштовний проїзд та харчування. Безкоштовне підвищення кваліфікації та інші прояви турботи про персонал. Як правило, очікувана, пропонована зарплата майже завжди різняться. Але, якщо кандидат явно блефує, можна вибити його з колії, охолодити його запал різким заниженням пропонованої зарплати і пільг або розповісти подібний анекдот: «Зарозумілий молодий артист вимогливим тоном висуває головному режисерові театру свої умови при влаштуванні в театр. Оклад 500 доларів, головні ролі, 8 спектаклів на місяць і надання окремої квартири. На що головний режисер спокійно висуває свої: «50 доларів, щоденні спектаклі, масовки і кімната в гуртожитку» - «Згоден».

Це не остаточний список питань, але пройшовшись тому списку ви зрозумієте, як працює мозок хантера новачка.
Доп.бліц кандидат vs хантер новачок:

Ось що повинен знати про нову роботу кандидат:

    Яку продукцію або послуги пропонує організація?
    Де і кому реалізується продукція або послуги?
    Скільки років існує організація?
    Як змінилися головні завдання організації з часу її заснування?
    Чи достатньо стабільний штат співробітників або спостерігається плинність кадрів?
    Яка форма власності організації?
    Які нові вироби і послуги розробляються в організації?
    Які перспективи має галузь, до якої належить організація?
    Які критерії відбору кадрів?
    Яка система оплати праці? - Це питається тоді коли на 100% визначилися на Вашій кандидатурі.
    Які виплати та пільги входять в пакет компенсацій (дотації на харчування, проїзд, відпочинок, медичне обслуговування, додаткове страхування і т.д.) - краще не питати, тому це зазвичай дратує роботодавця, якщо треба він сам розповість.
    Які будуть обов'язки кандидата?
    Чи будуть підлеглі і хто саме?
    Які перспективи службового зростання?
    Розумний і проникливий кандидат може задати особливо тонкі питання, які не повинні застати зненацька менеджера з персоналу або керівника.
    Можливо те, як і які питання задає кандидат, скажуть про нього більше, ніж довгі одкровення самого кандидата про самого себе.
    Матеріал для домашніх заготовок:
    Подумайте над категоріями питань, які важливі для роботодавця.
    Подумайте про те що ВИ можете розповісти про себе, щоб охарактеризувати вас з кращого боку, обов'язково з прикладами з особистого трудового досвіду (ваш досвід особистих відносин з батьками, дітьми тощо роботодавцю не настільки цікавий).
    Здатність виконувати конкретну роботу.

Вам необхідно довести представнику компанії, що ви підходите для цієї посади і можете виконати цю роботу, і пояснити, як ви будете виконувати її чітко і ясно.
Тому необхідно якомога чіткіше розповісти про виконуваних вами обов'язках, по можливості перерахувати обов'язки аналогічні пропонованої посади. Наведіть приклади характеризують ваші навички. Продемонструйте свої професійні знання і знання області, в якій ви будете працювати - це вигідно виділить вас з усіх кандидатів.
Бажання виконувати роботу

Важливо не те, чи готові ви виконувати завдання, а чи готові ви зробити все можливе, щоб допомогти команді в якій будете працювати досягти поставлених цілей.
Керованість і вміння працювати в команді

Бажання працювати з іншими людьми, незалежно від їх статі, віку, релігійних переконань, національності і т.д., надзвичайно важливо. Це означає здатність ефективно спілкуватися з людьми і бути терпимим до думок і переконань інших людей. (Наведіть приклади).
Але при цьому не варто забувати, що ви можете працювати і самостійно.
Здатність до вирішення проблем

Незалежно від професії або роботи, яку ми виконуємо, ми все вирішуємо якісь проблеми. Подумайте про свою професію з точки зору того, за вирішення яких проблем Вам доводиться відповідати. Визначте для себе, які проблеми Вам доводиться вирішувати щодня: опишіть проблему, перерахуйте Ваші особисті якості, які допомогли Вам у вирішенні проблеми, поясніть яке рішення було прийнято Вами і чому, розкажіть про наслідки прийнятого Вами рішення (чи було воно успішним).
Особисті якості

    Завзятість - прагнення виконати свою роботу;
    Мотивація - ентузіазм, здатність приймати зміни і готовність виконувати трохи більше того, що від тебе вимагається;
    Навички спілкування - здатність ефективно спілкуватися з людьми (усно і письмово);
    Впевненість - впевненість у собі, не переходячи у зарозумілість, дружелюбність, чесність, відкритість і здатність ладити з людьми;
    Енергійність - здатність докладати додаткові зусилля в досягненні своїх цілей;
    Рішучість - здатність не відступати, коли проблема або ситуація стає важкою.

Професійні якості

    надійність - здатність покладатися на себе, а не на інших, щоб успішно виконати роботу;
    чесність / достоїнство - здатність відповідати за свої дії, і хороші і погані, завжди діяти в інтересах компанії, а не в своїх особистих цілях;
    гордість - прагнення завжди зробити додаткові кроки, щоб виконати свою роботу якнайкраще;
    відданість справі - здатність довести почате до кінця і зробити роботу вчасно;
    аналітичні здібності - здатність передбачати короткострокові і довгострокові позитивні і негативні наслідки прийнятого рішення;
    уміння слухати - здатність слухати і розуміти співрозмовника.

Особисті досягнення

    зекономлені кошти;
    заощаджений час;
    отриманий прибуток.

Ділові якості

    ефективність - здатність уникнути невиправданої витрати часу, зусиль, засобів і грошей;
    економічність - здатність прийняти найбільш ефективне рішення, не витрачаючи багато коштів;
    прибутковість - здатність приносити прибуток компанії.

Типові відповіді на доп. питання хантера новачка:

    Чому Ви хочете працювати в нашій компанії?
    Ви повинні зібрати інформацію про діяльність компанії, продукті. Це покаже, що ви дійсно зацікавлені в позиції.
    Чи є у Вас досвід для виконання даної роботи?

Представник компанії шукає не просто досвідченого інженера або секретаря, ... - він шукає людину, яка зможе швидко зробити внесок у поточні проекти компанії.

    Розкажіть, як Ваша справжня робота співвідноситься із загальними планами Вашого відділу і компанії.

Цим питанням не просто перевіряють наскільки Ви розумієте місію Вашого відділу і компанії, але також перевіряють Ваші здатності виконувати свої обов'язки будучи членом команди.

    Яку частину Вашої роботи Ви вважаєте найважливішою?

Цим питанням визначають вміння управляти своїм часом і розставляти пріоритети, а також схильність уникати якоїсь роботи.

    Що Вам подобалося / не подобалося на Вашій попередній роботі?

Інтерв'ює шукає невідповідності. Використовуйте інформацію про компанію та роботі, яка була дана вам на початку інтерв'ю. Відповідайте коротко і позитивно, чи не критикуйте свого колишнього роботодавця. (Навряд чи ваш майбутній роботодавець захоче почути аналогічне про себе або колег)

    Чому Ви навчилися на своїй попередній роботі?

У своїй відповіді посилайтеся на свої професійні та ділові якості.

    Як Ви оцінюєте своє професійне зростання до теперішнього моменту?

Будьте позитивні в оцінці свого професіоналізму, але дайте інтерв'ює зрозуміти, що Ваша найкраща робота у Вас попереду. Переконайте представника компанії, що в кожному новому дні Ви бачите можливість вчитися і робити свій внесок у роботу компанії.

    Як довго Ви б пропрацювали в нашій компанії?

«Я б хотів, щоб розвиток моєї кар'єри було пов'язано з цією компанією. Поки у мене є можливість рости професійно і набиратися знаннями, я не збираюся йти. Як Ви вважаєте, як довго у мене буде така можливість? »

    Як скоро Ви зможете зробити свій внесок в нашу компанію?

Перш ніж відповідати на це питання вам необхідно з'ясувати в якій області (? На якій ділянці роботи) від вас чекають негайного вкладу.

    Ким Ви себе бачите через 5 років?

Найкраща відповідь - повідомити, що Ви хочете бути визнаним професіоналом і надійним членом команди. Що стосується просування по службовій драбині, це теж Важливо, але всьому свій час: для цього потрібно набратися знань, дізнатися компанію і т. Д ... Дізнайтеся, які можливості зростання існують для Вас в компанії.

    Назвіть Ваші найбільші досягнення.

У своїй відповіді пошліться на те, чого Ви досягли на своїй роботі. Ви можете почати так: «Хоча я відчуваю, що мої найбільші досягнення ще попереду, я пишаюся тим, що я зробив ...»

    Розкажіть, як відбувалося Ваше просування по службовій драбині.

Ця відповідь розкриває Вашу особу, Ваші цілі, Ваше минуле і майбутнє. Вам потрібно розповісти не тільки про Ваших продвижениях, а й про те, що це було результатом довгих зусиль (довгої і наполегливої роботи), значних вкладів в успіх компанії і Ваших геніальних ідей.

    Які Ваші сильні сторони?

Ви можете зробити акцент на Ваші професійні навички та особисті якості.

    Які Ваші слабкі сторони?

Постарайтеся, знайти такі Ваші якості, які тільки умовно можна було б назвати поганими і слабкими, а реально можна було б зарахувати їх в плюс.

    Що для Вас найбільш цікаво в цій роботі?

Щоб відповісти на це питання Вам також необхідно мати докладну інформацію про Вашу майбутню роботу. У своїй відповіді Ви повинні підкреслити особисті якості, які Ви могли б проявити в цій роботі.

    Чого Ви чекаєте від Вашої нової роботи?

Скажіть, що Ви хочете працювати в компанії, в якій Ваші особисті якості і професійні навички дозволять зробити значний внесок в успіх компанії. Уникайте розмов про те, що Ви хочете отримати від компанії - Ви повинні сказати про те, що Ви можете дати своєму роботодавцю.

    Чому я повинен запропонувати роботу саме Вам?

Ваша відповідь має бути коротким. Він повинен включати в себе опис Ваших професійних якостей, які допоможуть Вам впоратися з цією роботою. Коротко перерахуйте Ваші обов'язки на новій роботі і зіставте їх зі своїми якостями пункт за пунктом.

    Опишіть складну проблему, яку Вам довелося вирішувати.

Важлива не стільки проблема, скільки Ваш спільний підхід до вирішення проблем. Ви повинні відобразити Ваші професійні якості, особливо Ваші аналітичні здібності.

    Чи можемо ми отримати рекомендації від Ваших колишніх роботодавців?

В даному випадку передбачений тільки одна відповідь - «Так». Тим не менше, Ви не зобов'язані брати рекомендації у свого справжнього роботодавця до тих пір, поки не отримаєте пропозиції про роботу.

    Як Ви справляєтеся з конфліктами?

Ви повинні розповісти саме як Ви справляєтеся з конфліктами (тобто, розбиваючи задачу на частини, з'ясовуючи причину конфліктів і т. П.)

    Чому Вас звільнили?

Якщо це трапилося через масове скорочення штату, будьте відверті. Якщо вас звільнили через якогось проступку, будьте обережні з відповіддю. У цьому випадку, перше, що зробить працедавець - подзвонить вашому колишньому керівнику і з'ясує причину вашого звільнення.
Не варто рекламувати своє звільнення (факт звільнення). Якщо Вас про це запитають, будьте відверті, але піднесіть причину звільнення в найкращому світлі.

Як Ваша робота підготувала вас до того, щоб ви змогли брати на себе великі зобов'язання?
Це один з найбільш важливих питань, на які Вам потрібно буде відповісти. Інтерв'ює чекає від Вас прикладів Вашого професійного розвитку, так що Вам необхідно розповісти історію, що демонструє це.

    Як ви приймаєте рішення?

Інтерв'ює хоче дізнатися, відкритий ви людина і можете Ви стати членом команди. Ми сподіваємося, що Ви професіонал, який перш, ніж почати роботу над проектом, з'ясовує всі деталі, і який, виконуючи свою роботу, приймає рішення з огляду на сформовані обставини (того, як диктують обставини).

    Хотіли б ви отримати посаду свого начальника?

Пам'ятайте, що амбітністю захоплюються тільки амбітні люди. Дайте відповідь наступне: «Я не хочу займати чуже місце, але я хочу працювати з керівником, який допоможе мені розвинути мої професійні можливості і рухатися по службових сходах разом з ним. Так що, якщо мій начальник отримає підвищення, я сподіваюся, що до того часу я заслужив його рекомендацію на цю посаду ».

    Що Ви думаєте про своє сьогодення / колишнього керівника?

Вважається, що люди, які скаржаться на своїх колишніх роботодавців будуть створювати проблеми своїм новим роботодавцям.

    Опишіть ситуацію, коли Ваша робота або ідея була розкритикована?

Це удвічі небезпечний питання. Вас просять розповісти про те, як Ви ставитеся до критики і в деталях описати Ваші помилки. Опишіть яку-небудь незначну (погану) ідею, яка була розкритикована, але не погану роботу (це може коштувати компанії грошей і діє, як застережливий знак), і розкажіть про те, як Ви впоралися з критикою.

    Розкажіть про себе.

Якщо контекст цього питання не очевидний, Вам потрібно більше дізнатися про питання, перш, ніж давати відповідь (які аспекти Вашої біографії можуть зацікавити інтерв'ює).

Ваша розповідь повинен демонструвати одне або декілька Ваших особистих якостей - чесність, гідність, здатність бути членом команди, рішучість.
Це не те питання, на який Ви можете відповісти непідготовлені, так що витратьте трохи часу перед інтерв'ю, щоб подумати про тих особистих якостях, які Ви хотіли б продемонструвати представнику компанії, щоб отримати цю посаду.

    Як Ви спілкуєтеся з людьми різних характерів?

Ви повинні продемонструвати Вашу повагу до інших людей, пояснюючи, як Ви працюєте в команді і чому Ви вчіться у своїх колег.

    Про що Ви турбуєтеся найбільше?

Ваші особисті проблеми не мають нічого спільного з роботою. Розкажіть у своєму запитанні про речі, які турбують сумлінного співробітника - терміни здачі роботи, оборот компанії, збої в комп'ютерній системі, т. П.

    Опишіть найважчу у вашому житті ситуацію.

Цим питанням інтерв'ює хоче з'ясувати, що Ви вважаєте важкою ситуацією і як Ви з нею справляєтеся. У Вас повинен бути готовий заздалегідь приготовлений розповідь про складну ситуацію, в якій Ви проявили себе в кращому світлі. Уникайте оповідань про проблеми, пов'язані зі спілкуванням з Вашими колегами.

    Опишіть ситуацію, в якій Вам довелося проявити ініціативу.

Цим питанням інтерв'ює перевіряє, чи прагнете Ви збільшити продажі компанії, заощадити час і гроші, полегшуєте Ви роботу своєму начальнику і своїм колегам. Але переконайтеся, що у Вашому прикладі прояву ініціативи, Ви не демонструєте неповагу до політики компанії.

    Розкажіть про речі або ситуаціях, в яких Ви були незгодні зі своїм начальником.

Найкраще, якщо Ви скажете, що у Вас не було ніяких розбіжностей з Вашим начальником. Або якщо Ваш начальник палить, а Ви - ні, використовуйте це.

    Як Ваш керівник оцінював Вашу роботу?

Оцінка роботи співробітників часто проводиться в письмовому вигляді, так що Ви можете використовувати копію цього документа. Ви також можете попросити письмову рекомендацію у свого колишнього начальника. Якщо Ваш начальник хвалив Вас, Ви можете процитувати його слова (напр. «Ще місяць тому мій начальник казав, що я найцінніший інженер в групі, тому що ...»).

    Як Вашому начальнику вдавалося домагатися від Вас таких чудових результатів?

Це питання про Вашу керованості. Розкажіть все, як є.

    Які особисті якості необхідні, щоб домогтися успіху у Вашій сфері бізнесу (у Вашій професії)?

Ваша відповідь повинна бути коротким викладом Ваших особистих якостей.

    Як Ви визначите «сприятливу» робочу атмосферу?

Будьте обережні, так як Ви, ймовірно, не знаєте, яка робоча атмосфера в даній компанії. Ви можете відповісти наступне: «... Така атмосфера, коли команді подобається її робота і коли команда хоче продавати продукцію / надавати послуги найвищої якості.»

    Як Вам вдається ходити на інтерв'ю, якщо ви працюєте?

Не варто говорити інтерв'ює, що ви сказали своєму начальнику, що підете до дантиста, (щоб піти на інтерв'ю). Скажіть, що у вас відпустка або відгул.

    Розкажіть про те, як і коли вам збільшували зарплату.

Інтерв'ює цікавлять дві речі:

    як часто вам збільшували зарплату, на яку суму, на який%;
    зарплата, яку вони можуть запропонувати вам.

Пам'ятайте, що ваша майбутня зарплата повинна залежати тільки від обсягу Вашої роботи, а не від вашої поточної зарплати.

Розкажіть, яку книгу ви зараз читаєте або прочитали за останній час (який фільм подивилися)? Яке враження вона (він) справила на вас?
Вам не потрібно розповідати про книжки чи фільмах, які ви за останній час прочитали або подивилися. ви повинні розповісти про те, що допомогло вам удосконалювати свої знання (особисті, професійні якості тощо)

    Що Ви вважаєте найкращою нагородою за вашу роботу?

«Нагорода у мене асоціюється з добре і вчасно виконаною роботою. Похвала мого керівника теж приносить мені задоволення. І останнє, але не менш важливе - я думаю, що кожен співробітник очікує, що за хорошу роботу він отримуватиме відповідну винагороду. »
Чи є у вас які-небудь питання?

Це знак того, що інтерв'ю підійшло до кінця, і вам надається ще один шанс, щоб справити враження. Ви можете задати інтерв'ює наступні питання:

    Чому відкрилася ця вакансія?
    Чому інтерв'ює поступив на роботу в цю компанію, як довго він в ній працює?
    Хто буде Вашим начальником?
    Чи надає компанія програму навчання?
    Яким буде Ваше перше завдання?
    Які шанси професійного зростання в даній посаді?
    Чи можна подивитися посадову інструкцію?
    Як часто і яким чином буде проводиться оцінка Вашої роботи?

Пам'ятайте, що на першому інтерв'ю ЗАРПЛАТА не обговорюється, якщо роботодавець Сам не спитав вас про це. ви завжди встигнете обговорити це, якщо вам буде запропонована посада, тим більше, що ви знаєте про мінімальний рівень, який вам можуть запропонувати від співробітників агентства з підбору персоналу.

Напишіть передбачувані відповіді на питання на аркуші паперу і ще раз подумайте, чи це ви хотіли сказати. Зробіть виправлення і ще раз прочитайте. Це допоможе вам говорити чітко і впевнено на інтерв'ю, що безсумнівно відзначить роботодавець.

Обов'язково потренуйтеся перед дзеркалом і підготуйте відповіді заздалегідь.
На закінчення

Кращий досвід це практика! Щоб бути готовим до того єдиного співбесіди! Необхідно пройти кілька співбесід в різні компанії, навіть на вакансії які вам зовсім нецікаві. На цих співбесідах ви можете відпрацювати зворотний зв'язок. Тобто повинні відчути, як реагують хантери на ваші відповіді.

Невелике доповнення. Що можуть ще запитати?

    Що ви можете розповісти про свої професійні зв'язки, які могли б використовувати на новій роботі?
    Як Ви підвищуєте свою професійну кваліфікацію?
    Чим Ви любите займатися у вільний час?
    В які терміни могли б приступити до нової роботи?

Один з найбільш відомих фахівців з оцінки та підбору персоналу Гурт Ейнштейн використовує у співбесіді наступні «каверзні» питання до кандидата.

    Як би ви описали свій характер?
    За що вас критикували останні чотири роки?
    Ви частіше погоджуєтесь чи сперечаєтесь і чому?
    Як ви уявляєте своє становище через 3-5 років і як збираєтеся його досягти?
    Що слід змінити в цій роботі, щоб вона стала ідеальною?
    Як би ви описали, найбільш близького до ідеалу і найбільш далекого від ідеалу начальника?
    Які з своїх посадових обов'язків ви виконуєте з найбільшим задоволенням?
    Як би ви описали себе за допомогою трьох прикметників?
    А як би ваші підлеглі описали вас трьома прикметниками?
    Чи часто ви використовуєте похвалу на адресу підлеглих та інших людей?
    Як ви вчините, якщо виявите, що колега витрачає гроші фірми на особисті потреби?
    Що ви будете робити, якщо фірма, в якій ви тільки почали працювати, виплатить вам зарплату за півроку вперед?
    Назвіть ті ситуації, в яких вам не вдалося добитися успіху. Чому?
    Якщо треба звільнити когось, то яку головну причину слід висунути? Чому?
    Яку мету ви досягнете, зайнявши цю посаду?
    Що б ви змінили в цій роботі, щоб вона стала ідеальною?
    Людині властиво прикрашати себе, влаштовуючись на роботу. У чому ви прикрасили себе, коли відповідали на запитання?
    Як ви ставитеся до методу примусу і погроз по відношенню до підлеглих? У якому випадку слід вдаватися до погроз?
    Які можливі труднощі в майбутній роботі можуть спантеличити вас найбільше?
    Кожна людина має недоліки. А які три риси характеру в собі ви хотіли б виправити?
    Як вам вдається порушити інтерес до роботи у підлеглих?
    Чи можете ви впливати на мислення і поведінку інших людей?
    З чого ви почнете свою роботу?

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини topkinozal.com topreferat.com.kz torrent-film.online torgaw.ru torrentino.su torrent-hdfilm.ru tolko-soft.ru touch4games.ru transport.krasnogorsk.online travelson.ru