Sunday, January 11, 2015

Хто і чому пише негативні відгуки про колишніх роботодавців?

Компанія Х запрошує Вас на співбесіду. Заходимо в пошукову систему і всі моніторимо. Особливий інтерес викликають відгуки колишніх співробітників компанії Х, інформація з перших рук так би мовити, напевно правдива, людям нема чого обманювати?

Кожен претендент розраховує отримати роботу в такій компанії, яка готова запропонувати гідну заробітну плату, кар'єрне зростання, комфортабельний офіс, дружній колектив, лояльне начальство і т.д. Враховуючи той факт, що майже половину свого життя ми проводимо на робочому місці, бажання відчувати себе комфортно є природним. Інформація про потенційного роботодавця дійсно дуже важлива. Питання тільки в тому, якого джерела довіряти? Чи варто вірити негативним коментарям (оскільки позитивних практично немає!) Від колишніх співробітників компанії Х?

З питанням «хто і з яких причин схильний до написання негативних текстів?» Ми звернулися до директора з персоналу компанії «Комплекс Агромарс», Ользі Коновалової.

«Багато претендентів беззастережно довіряють відгуками, які залишають« вдячні »колишні співробітники компанії. Це далеко не завжди вірний шлях збору інформації про потенційного роботодавця.

Поведінка людини, що надійшов таким чином зі своїм колишнім роботодавцем, пояснюється банальним бажанням підвищити почуття власної значущості. Так само, як люди, які розповсюджують чутки, він підвищує свій авторитет за допомогою попередження інших претендентів про небезпеку потрапити в ту ж неприємну ситуацію. Негативний відгук є трансляцією власного досвіду на інших, в результаті чого, створюється ефект причетності. Простіше кажучи, нам хочуть повідомити: «Все, що трапилося зі мною, в обов'язковому порядку відбудеться і з вами».

Крім бажання підвищити авторитет, копітка робота над негативними відгуками викликана необхідністю перекласти відповідальність за свою власну невдачу в даній компанії на «хтось» або «щось», тобто на зовнішнє середовище. Отже, з усіма, хто потрапить в неї, станеться, те ж саме. Знову попередження і, знову підвищення авторитету.

Чому відгуки найчастіше носять негативний характер? Причина в тому, що він вважається більш цінним, бо попереджає про небезпеку. Якщо ви володієте псевдо важливою інформацією, діліться нею, нібито допомагаєте іншим уникнути проблем, то ваша самооцінка зростає.

Причиною невдачі на роботі, як правило, буває недолік необхідних знань, навичок і низький рівень відповідальності за виконання поставлених завдань. Якщо людина не справляється, не може показати результат своєї роботи, він завжди шукає причини цього у зовнішньому середовищі, серед яких: чи не правильно поставлена задача, необ'єктивний керівник, немає необхідних умов і багато іншого. Потрібно розуміти, що ідеальних компаній не буває. Тому потрібно докласти максимум зусиль, щоб подолати труднощі і виконати поставлене завдання.

Говорячи про компанію «Комплекс Агромарс», яка стикалася з подібними проблемами, можу сказати, що на співбесіді ми завжди попереджаємо кандидатів про складнощі, з якими їм доведеться зіткнутися. Це є додатковим стимулом для оптимізації зусиль і можливостей фахівця.

Люди, які схильні виправдовувати свої поразки зовнішніми факторами і залишають негативні відгуки, завжди видно на співбесідах. Як правило, у відповідь на питання, «З якої причини Ви покинули останнє місце роботи?» Кандидат дає довгу і необгрунтовану характеристику колишньому роботодавцеві. Такий фахівець схильний до створювати інтриги і поширювати негативну інформацію. Тому, ймовірність того, що його візьмуть на роботу автоматично знижується. Якщо неприємна ситуація на минулому місці роботи мала місце бути, то викласти її варто коротко, конструктивно, обов'язково враховуючи і свої помилки.

У випадку, коли роботодавець з об'єктивних причин не влаштовує, немає сенсу шукати винуватців своїх невдач у зовнішньому середовищі. Необхідно орієнтуватися на себе, свої професійні якості і сміливо йти до мети. Той, хто пише негативні коментарі на форумах, марно витрачає на це свій час і сили, замість того, щоб зайнятися пошуком нової роботи і розвитком власних професійних якостей.

Читаючи відгуки на форумах, варто пам'ятати, що одну й ту ж ситуацію кожна людина оцінює по-різному, тому дану інформацію не можна назвати об'єктивною.
Надійнішими для збору інформації про потенційного роботодавця будуть офіційні джерела, які повідомляють про шляхи розвитку компанії, стан справ, позиції на ринку і т. Д. Якщо компанія велика і успішна, то навіть десяток негативних відгуків на тлі штату з декількох тисяч співробітників не мають ніякої ваги у формуванні іміджу компанії ».

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини topkinozal.com topreferat.com.kz torrent-film.online torgaw.ru torrentino.su torrent-hdfilm.ru tolko-soft.ru touch4games.ru transport.krasnogorsk.online travelson.ru