Sunday, January 4, 2015

Чарівні чари вашого резюме

Не важливо, чи є ви активним здобувачем вакансії або просто цікавитеся цією темою, але ви напевно не раз задавалися питанням: як зробити так, щоб ваше резюме обов'язково помітили на тлі інших?

Адже дуже часто людям з практично однаковою кваліфікацією доводиться по-справжньому конкурувати за право зайняти місце в офісі великої компанії.
Так як же зробити ваше резюме воістину чарівним?

Відповідь на це питання складається з двох пунктів:

    По-перше, три ключових моменти.
    По-друге, використовуйте безпрограшну стратегію пошуку потрібної вакансії.

Ключові моменти чарівного резюме

Найчастіше, успішність вашого резюме залежить не від дотримання вами будь-яких чітких правил. Скоріше, провідну роль відіграють люди і ситуації. Але існують речі, які працюють при будь-яких, навіть самих несподіваних обставинах.

Почніть з того, щоб поставити себе, коханого, на місце кадровика або рекрутера. Як ви думаєте, скільки резюме вони дивляться за один свій робочий день? Очевидно, що ніхто не буде читати ваше п'ятисторінковому есе, помилково пойменоване як «резюме». Крім того, рекрутерам властиво вивуджувати з розлогих текстів, наданих претендентами, подробиці щодо їх реальних практичних досягнень і незвичайного досвіду, який може бути корисним компанії.

Тому ваше завдання - максимально «кристалізувати» власні напрацювання та подати їх в лаконічному виконанні. Пам'ятайте, для аналізу резюме досвідченому рекрутеру достатньо 10 секунд. За цей час досвідчене око встигає побачити найголовніше - хто ви, чим займаєтесь і займалися, в чому полягає ваш досвід, і чим ви можете бути корисні для потенційного наймача.

Отже, тепер безпосередньо про трьох ключових моментах чарівного резюме:
1. Ваше резюме повинно бути незабутнім.

Притому, настільки, щоб воно могло відбитися в пам'яті кадровика, який ознайомився з ним побіжно і вперше. Що мається на увазі?
Ваше резюме - це ваш особистий бренд, ваш стиль і ваша самопрезентація в відсутність вас самих. Це ваша приманка - та унікальна інформація, яка говорить про вас як про універсальний рішенні для наймача. «Брендовое» неординарне резюме чітко роз'яснює, чому вакантне місце повинні зайняти саме ви, а не хтось інший зі схожим досвідом роботи або дипломом. Часто для того, щоб зробити резюме запам'ятовується, варто згадати про те, яким чином ви плануєте добиватися поставленої мети: роботодавець воліє бути в курсі того, на що ви дійсно здатні.

Особистий бренд в даному контексті - це ще й ваша здатність бути достовірним і природним. У резюме ви вказуєте основний набір ваших професійних навичок, але акцент робите на ті головні ваші якості як фахівця, які здатні по-справжньому залучити наймача. Іноді «основною ідеєю» резюме може стати те, що ви любите в своїй роботі і професії найбільше.
2. Ваше резюме повинно бути концентрованим.

Пам'ятайте про людей, у яких катастрофічно мало часу для детального вивчення резюме шукачів. Не варто писати про свої цілі і кар'єрні плани: ваш святий завдання чітко і максимально лаконічно описати, що саме ви можете зробити для наймача «тут і зараз». І що хотіли б отримати натомість. Традиційні «цілі» мають вкрай розпливчасті формулювання, як, наприклад: «Перспективна робота, в ході якої я зможу використовувати всі свої навички та отримати можливість професійного росту». Погодьтеся, це не дуже амбітну заяву з однаковим успіхом могло б належати і Біллу Гейтсу, і швейцара з того он готелю. Ваша справжня мета при написанні резюме - створити інформаційне ядро, яке, будучи максимально інформативним, виявиться тим самим боулінг-кулею, яка приведе вас до успіху.

Як це зробити? Якщо ви плануєте отримати роботу в тій же галузі, де працювали і до цього, просто напишіть своє «звання» на самому початку вашого резюме. Наприклад: «Фінансовий директор» або «Асистент керівника». Можете вказати і реальний досвід роботи: «Фінансовий Директор з п'ятнадцятирічним досвідом роботи в легкій промисловості». Якщо хотіли б змінити сферу докладання своїх талантів - імпровізуйте.

Пам'ятайте про головне: неконцентрированная резюме - неефективне. Якщо ви не впевнені в чомусь, не вирішили, що саме хочете робити і чого домогтися, не сідайте писати резюме. Тому що ваше позиціонування в пошуку роботи життєво важливо.
3. Ваше резюме повинно містити докази ваших заяв.

Іншими словами, забезпечте підтримку свого бренду гідними уваги фактами.
Як це зробити? Згадайте в своєму досвіді роботи все найкраще. У центральній частині вашого резюме створіть своєрідну анотацію з ваших особливо вражаючих досягнень. Для цього достатньо двох-трьох розгорнутих пропозицій, в контексті яких ви пояснюєте, де, яким чином і чого саме ви домоглися. Це і є «читається» рекрутерами частина резюме: вам не обов'язково усвідомлено акцентувати на ній увагу кадровиків, але ви повинні докласти максимум зусиль, щоб це summary несло більше конкретики і менше пафосу. Те, що працювало ще пару років тому, сьогодні вже не працює, тому уникайте загальних фраз у стилі «Комунікабельний і цілеспрямований співробітник з досвідом роботи в команді» - це є в кожному другому резюме і, повірте, ніяк не характеризує фахівця.

Незайвим буде створити якийсь порівняльний контекст, де ваші особисті досягнення подаються на тлі загальної статистики по галузі, підприємству і т. Д. Наочність завжди підкуповує. Крім того, це дозволить читати ваше резюме не як суху посадову інструкцію, а як самопрезентацію воістину неординарної людини зі здібностями.
Завжди контролюйте текст! Він не повинен майоріти загальними фразами, в ньому не повинно бути нічого зайвого, веде від основного повідомлення. Користуючись цими підказками, ви напевно складете гідне резюме.

Отже, підсумуємо ключові моменти. Нездоланну резюме повинно бути:

1. Яскравим.

2. Концентрованим.

3. Обґрунтованим.
Стратегія пошуку потрібної вам вакансії

Ви можете скласти сильне резюме, але, зрештою, якщо ви використовуєте неефективні методи пошуку роботи, воно явно не буде помічено. За останні кілька років стратегія пошуку потрібної вакансії зазнала ряд конструктивних змін. І справа тут не тільки і не стільки в економіці, яка передбачає агресивну конкурентне середовище. У наш час цифрових технологій і соціальних мереж, ваше резюме може бути не найпершою інформацією про вас, з якою стикається ваш потенційний наймач. Цілком можливо, що його випередить ваш он-лайн профіль на Фейсбуці. Резюме має бути ідеальним, але вам слід пам'ятати про те, що ви - товар на ринку праці. І ваша мета - продати себе на максимально вигідних вам умовах. Зрештою, чи так важливо, звідки прийде реклама, якщо вона покаже товар у вигідному світлі?

Багато роботодавців зараз користуються гуглом в процесі відбору та збору інформації про нових співробітників. Цілком можливо, що ваш профіль буде знайдений самим потенційним наймачем, або його переорієнтує в потрібному напрямку виявив знайоме ім'я рекрутер. Пам'ятайте про це, і використовуйте свої профілі в Інтернеті з далеким прицілом - зробити максимально хороше враження. Тому що грамотне поєднання онлайн і оффлайн самопрезентації - це запорука успішної конкуренції на ринку праці.

У наш час, коли електронна пошта стала нормою життя, можна опинитися поміченим, надіславши роздруковане на папері резюме через Головпоштамт. Але залишимо дитячість: перебуваючи в Мережі, ви повинні використовувати всі зачіпки і зв'язку, щоб вийти на цікаву для вас вакансію, навіть якщо це - просте знайомство в соціальних мережах. Проявляйте Інтернет-активність в цікавій для вас сфері, коментуйте пости фахівців на форумах і спільнотах, спілкуйтеся, обмінюйтеся думками. У цьому середовищі крутяться не тільки працівники, а й кадровики, а це може виявитися для вас прекрасною можливістю для самореалізації - цілком можливо, через деякий час вас оцінять і як фахівця, і як блогера. Інтернет - це прихований ринок вакансій. Єдине, чого варто уникати, - це нав'язливість. Озброївшись власними професійними напрацюваннями, досвідом спілкування в Мережі і простий ввічливістю, ви зможете привернути до себе увагу ейчаров, не розкриваючи своїх явних намірів претендента.

Таким чином, ви зможете дізнатися про потреби цікавить вас компанії ще до того, як вакансія буде відкрита. Пам'ятайте про головне: уявляючи себе в Мережі, ви, знову ж, уявляєте власний бренд. Зробіть все можливе, щоб ця самопрезентація була яскравою - і вона не пройде непоміченою!

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини topkinozal.com topreferat.com.kz torrent-film.online torgaw.ru torrentino.su torrent-hdfilm.ru tolko-soft.ru touch4games.ru transport.krasnogorsk.online travelson.ru