Sunday, January 4, 2015

Готуй сани з літа, або Правила корпоративного Нового року

Не секрет, що українська корпоративна культура перебуває на зорі свого становлення. Дані корпоративні івенти сплочает колектив, допомагають розкритися кожному співробітнику, що надалі позитивно позначається на продуктивності роботи команди в цілому.

Але повернемося до Нового року: коли і як починати підготовку, кому це коштує доручати і з яких блоків складається свято.
Коли починати підготовку?

У нас є така чудова властивість - згадувати все в останній момент і робити «ще на вчора». На жаль чи на щастя, але з корпоративними івентами такий варіант просто не пройде. Мається на увазі якісні заходи. Почати планувати новорічне свято компанії стоїть за два, а то і три місяці. Принаймні, в цей період варто визначитися з компанією-підрядником, яка буде все організовувати або ж закріпити відповідального співробітника, якщо торжество буде реалізовуватися своїми силами.

Чим викликаний такий поспіх? Є кілька причин, і всі вони своїм корінням сягають у дефіцит професійних підрядників і якісних майданчиків. Ресторанів, які б підходили під святкування Нового року досить багато, але ось тих, які відповідатимуть тематиці свята (якщо така є) і вміщувати необхідну кількість людей, мати зручну транспортну розв'язку, задовольняти за ціною і ряді інших критеріїв - буквально на пальцях перерахувати. І за місяць до Нового року вони вже все заброньовано.

Схожа ситуація і з ведучими вечора. Кожній компанії хочеться, що б в Новий рік їх розважав ведучий, бажано телеперсона. Але компаній багато, а хороших провідних в рази менше. Саме з цієї причини про деякі речі варто думати завчасно. Не на багато краще виглядає ситуація з музичними і танцювальними колективами та іншими номерами розважальної програми. З цього можна зробити лише один висновок: починати підготовку до Нового року ніколи не рано. Мінімальний термін, який необхідний для організації якісного свята, з насиченою програмою в хорошому місці - це місяць. І то, це, швидше, вже екстремальна ситуація.
Івент-підрядник або свято своїми силами?

При підготовці будь-якого корпоративного і не тільки урочистості, перш за все, варто вирішити, хто його робитиме: івент-агентство або співробітники компанії. Плюси і мінуси є і у того, і в іншого. Перший спосіб, можливо, більш вигідний у фінансовому плані. Звичайно, ніхто не знає і не відчуває атмосферу всередині компанії так, як її співробітники, але при правильному брифі івент-підрядник зможе підібрати потрібну тематику, яка ідеально підійде по духу конкретної компанії. Важливий фактор за те, що б віддати дане завдання івент-агенції - це база перевірених підрядників, якою володіє івент-компанія. За роки роботи кожна компанія, яка організовує свята, відбирає пул підрядників, які працюють якісно, в терміни, надійно. Це вбереже замовника він неприємних ексцесів під час свята, чого не можна гарантувати, коли працюєш перший раз з людиною. І, на жаль, ніякої штраф потім не виправить враження. Так що 10% комісії івент-агентства від загального бюджету за організоване свято явно стоять зекономлених нервів і часу співробітників.
З чого складається свято

Ще один аргумент на користь найму івент-компанії для організації корпоративу: івент-агентство чітко знає алгоритм побудови свята і тримає в умі навіть найдрібніші деталі, про які в метушні дуже просто забути. Перший крок у підготовці Нового року - розробка концепції вечора. Це може бути від української етніки до тематики Євробачення. Після чого йде підбір майданчики, ведучого, розробка розважальної програми, опрацювання сценарію і таймінгу, логістика трансферу та ін. Важливою частиною івенту, про яку не можна забувати і на якій не можна економити - світло і звук. Одразу попереджаємо, що це одна з найбільш витратних частин івенту, але при поганому звуці або висвітленні івент виходить смазанності. Не завжди те обладнання, яке є у вибраних ресторанів досить сильне і розраховувати, що його вистачить - необачно.

Резюмуючи все вищесказане, якщо з якоїсь причини ви ще не почали підготовку до Нового року, то варто це зробити прямо сьогодні. І взагалі радимо задуматися про корпоративні івентах, як частини мотивації співробітників, тому що давно доведено, що корпоративні меропрітія - найбільш результативний прийом для нарощування мікроклімату в колективі та більш ефективної роботи співробітників. Правильно обрані виконавці - гарантія успішності свята, а ексклюзивна організація корпоративних свят - запорука згуртованості персоналу.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини topkinozal.com topreferat.com.kz torrent-film.online torgaw.ru torrentino.su torrent-hdfilm.ru tolko-soft.ru touch4games.ru transport.krasnogorsk.online travelson.ru