Не секрет, що українська корпоративна культура перебуває на зорі свого становлення. Дані корпоративні івенти сплочает колектив, допомагають розкритися кожному співробітнику, що надалі позитивно позначається на продуктивності роботи команди в цілому.
Але повернемося до Нового року: коли і як починати підготовку, кому це коштує доручати і з яких блоків складається свято.
Коли починати підготовку?
У нас є така чудова властивість - згадувати все в останній момент і робити «ще на вчора». На жаль чи на щастя, але з корпоративними івентами такий варіант просто не пройде. Мається на увазі якісні заходи. Почати планувати новорічне свято компанії стоїть за два, а то і три місяці. Принаймні, в цей період варто визначитися з компанією-підрядником, яка буде все організовувати або ж закріпити відповідального співробітника, якщо торжество буде реалізовуватися своїми силами.
Чим викликаний такий поспіх? Є кілька причин, і всі вони своїм корінням сягають у дефіцит професійних підрядників і якісних майданчиків. Ресторанів, які б підходили під святкування Нового року досить багато, але ось тих, які відповідатимуть тематиці свята (якщо така є) і вміщувати необхідну кількість людей, мати зручну транспортну розв'язку, задовольняти за ціною і ряді інших критеріїв - буквально на пальцях перерахувати. І за місяць до Нового року вони вже все заброньовано.
Схожа ситуація і з ведучими вечора. Кожній компанії хочеться, що б в Новий рік їх розважав ведучий, бажано телеперсона. Але компаній багато, а хороших провідних в рази менше. Саме з цієї причини про деякі речі варто думати завчасно. Не на багато краще виглядає ситуація з музичними і танцювальними колективами та іншими номерами розважальної програми. З цього можна зробити лише один висновок: починати підготовку до Нового року ніколи не рано. Мінімальний термін, який необхідний для організації якісного свята, з насиченою програмою в хорошому місці - це місяць. І то, це, швидше, вже екстремальна ситуація.
Івент-підрядник або свято своїми силами?
При підготовці будь-якого корпоративного і не тільки урочистості, перш за все, варто вирішити, хто його робитиме: івент-агентство або співробітники компанії. Плюси і мінуси є і у того, і в іншого. Перший спосіб, можливо, більш вигідний у фінансовому плані. Звичайно, ніхто не знає і не відчуває атмосферу всередині компанії так, як її співробітники, але при правильному брифі івент-підрядник зможе підібрати потрібну тематику, яка ідеально підійде по духу конкретної компанії. Важливий фактор за те, що б віддати дане завдання івент-агенції - це база перевірених підрядників, якою володіє івент-компанія. За роки роботи кожна компанія, яка організовує свята, відбирає пул підрядників, які працюють якісно, в терміни, надійно. Це вбереже замовника він неприємних ексцесів під час свята, чого не можна гарантувати, коли працюєш перший раз з людиною. І, на жаль, ніякої штраф потім не виправить враження. Так що 10% комісії івент-агентства від загального бюджету за організоване свято явно стоять зекономлених нервів і часу співробітників.
З чого складається свято
Ще один аргумент на користь найму івент-компанії для організації корпоративу: івент-агентство чітко знає алгоритм побудови свята і тримає в умі навіть найдрібніші деталі, про які в метушні дуже просто забути. Перший крок у підготовці Нового року - розробка концепції вечора. Це може бути від української етніки до тематики Євробачення. Після чого йде підбір майданчики, ведучого, розробка розважальної програми, опрацювання сценарію і таймінгу, логістика трансферу та ін. Важливою частиною івенту, про яку не можна забувати і на якій не можна економити - світло і звук. Одразу попереджаємо, що це одна з найбільш витратних частин івенту, але при поганому звуці або висвітленні івент виходить смазанності. Не завжди те обладнання, яке є у вибраних ресторанів досить сильне і розраховувати, що його вистачить - необачно.
Резюмуючи все вищесказане, якщо з якоїсь причини ви ще не почали підготовку до Нового року, то варто це зробити прямо сьогодні. І взагалі радимо задуматися про корпоративні івентах, як частини мотивації співробітників, тому що давно доведено, що корпоративні меропрітія - найбільш результативний прийом для нарощування мікроклімату в колективі та більш ефективної роботи співробітників. Правильно обрані виконавці - гарантія успішності свята, а ексклюзивна організація корпоративних свят - запорука згуртованості персоналу.
Але повернемося до Нового року: коли і як починати підготовку, кому це коштує доручати і з яких блоків складається свято.
Коли починати підготовку?
У нас є така чудова властивість - згадувати все в останній момент і робити «ще на вчора». На жаль чи на щастя, але з корпоративними івентами такий варіант просто не пройде. Мається на увазі якісні заходи. Почати планувати новорічне свято компанії стоїть за два, а то і три місяці. Принаймні, в цей період варто визначитися з компанією-підрядником, яка буде все організовувати або ж закріпити відповідального співробітника, якщо торжество буде реалізовуватися своїми силами.
Чим викликаний такий поспіх? Є кілька причин, і всі вони своїм корінням сягають у дефіцит професійних підрядників і якісних майданчиків. Ресторанів, які б підходили під святкування Нового року досить багато, але ось тих, які відповідатимуть тематиці свята (якщо така є) і вміщувати необхідну кількість людей, мати зручну транспортну розв'язку, задовольняти за ціною і ряді інших критеріїв - буквально на пальцях перерахувати. І за місяць до Нового року вони вже все заброньовано.
Схожа ситуація і з ведучими вечора. Кожній компанії хочеться, що б в Новий рік їх розважав ведучий, бажано телеперсона. Але компаній багато, а хороших провідних в рази менше. Саме з цієї причини про деякі речі варто думати завчасно. Не на багато краще виглядає ситуація з музичними і танцювальними колективами та іншими номерами розважальної програми. З цього можна зробити лише один висновок: починати підготовку до Нового року ніколи не рано. Мінімальний термін, який необхідний для організації якісного свята, з насиченою програмою в хорошому місці - це місяць. І то, це, швидше, вже екстремальна ситуація.
Івент-підрядник або свято своїми силами?
При підготовці будь-якого корпоративного і не тільки урочистості, перш за все, варто вирішити, хто його робитиме: івент-агентство або співробітники компанії. Плюси і мінуси є і у того, і в іншого. Перший спосіб, можливо, більш вигідний у фінансовому плані. Звичайно, ніхто не знає і не відчуває атмосферу всередині компанії так, як її співробітники, але при правильному брифі івент-підрядник зможе підібрати потрібну тематику, яка ідеально підійде по духу конкретної компанії. Важливий фактор за те, що б віддати дане завдання івент-агенції - це база перевірених підрядників, якою володіє івент-компанія. За роки роботи кожна компанія, яка організовує свята, відбирає пул підрядників, які працюють якісно, в терміни, надійно. Це вбереже замовника він неприємних ексцесів під час свята, чого не можна гарантувати, коли працюєш перший раз з людиною. І, на жаль, ніякої штраф потім не виправить враження. Так що 10% комісії івент-агентства від загального бюджету за організоване свято явно стоять зекономлених нервів і часу співробітників.
З чого складається свято
Ще один аргумент на користь найму івент-компанії для організації корпоративу: івент-агентство чітко знає алгоритм побудови свята і тримає в умі навіть найдрібніші деталі, про які в метушні дуже просто забути. Перший крок у підготовці Нового року - розробка концепції вечора. Це може бути від української етніки до тематики Євробачення. Після чого йде підбір майданчики, ведучого, розробка розважальної програми, опрацювання сценарію і таймінгу, логістика трансферу та ін. Важливою частиною івенту, про яку не можна забувати і на якій не можна економити - світло і звук. Одразу попереджаємо, що це одна з найбільш витратних частин івенту, але при поганому звуці або висвітленні івент виходить смазанності. Не завжди те обладнання, яке є у вибраних ресторанів досить сильне і розраховувати, що його вистачить - необачно.
Резюмуючи все вищесказане, якщо з якоїсь причини ви ще не почали підготовку до Нового року, то варто це зробити прямо сьогодні. І взагалі радимо задуматися про корпоративні івентах, як частини мотивації співробітників, тому що давно доведено, що корпоративні меропрітія - найбільш результативний прийом для нарощування мікроклімату в колективі та більш ефективної роботи співробітників. Правильно обрані виконавці - гарантія успішності свята, а ексклюзивна організація корпоративних свят - запорука згуртованості персоналу.
No comments:
Post a Comment