Не перетворюйте своє резюме в спам або Чому я повинен прочитати ваше резюме?
Іноді доводиться чути такі фрази від претендентів роботи «Я розіслав своє резюме на 200 вакансій в цьому місяці». Це означає, що 200 менеджерів з персоналу повинні витратити свій час на прочитання вашого резюме.
Скільки з них насправді прочитали ваше CV?
Судячи з того, що ви ще в пошуках роботи, далеко не всі 200. «Тупа розсилка» по всіх можливим і неможливим вакансіях - не найкращий шлях для пошуку роботи.
Ви шукаєте нову роботу і розсилаєте своє резюме на десятки і сотні вакансій, знайдених на сайтах з працевлаштування? Але отримуєте тільки поодинокі дзвінки від рекрутерів і ще більш рідкісні запрошення на співбесіди?
Прислухайтеся до трьох моїх порад, і ви перестанете витрачати даремно свій час і ще більш - час рекрутерів. Адже вони отримують на кожну вакансію, розміщену в Інтернет до 80-90% абсолютно невідповідних резюме!
Не перетворюйте своє резюме в спам!
Якщо ви досі шукали роботу як спам-машина, просто клікаючи «причепити резюме» і «відправити», - пригальмуєте, переглянете свій план дій і внесіть корективи в резюме згідно моїх порад.
Зауважте, що ніякий нормальний рекрутер не надсилали свої вакансії направо і наліво, на авось. Ніхто з нас не переглядає резюме, звертаючи увагу тільки на заголовок і на розмір зарплати (як це роблять багато здобувачі).
Стрілянина дробом по дичині малоефективна ... Ми працюємо точково.
Що потрібно, щоб ваше резюме стало першим кроком до співбесіди, а не до сміттєвому кошику і роздратуванню HR-менеджера? Ось 3 причини, чому я, рекрутер, все-таки прочитаю ваше резюме:
1. Переконайте мене, що ви дійсно прочитали вимоги до шуканого фахівця. Повністю і уважно прочитали!
А якщо не прочитали, навіщо ви взагалі відправляєте нам резюме?
Ви прочитали тільки назву вакансії і розмір зарплати? Уявіть, якби ви читали тільки назву ліків на флаконі і не вивчили можливі побічні ефекти? Це було б небезпечно для вашого здоров'я?
Якщо ви тільки побачили назва посади «директор», але не звернули уваги, з якої галузі потрібно нам людина - ваш імідж, як кандидата вже знизився. Якщо ви клюнули тільки на привабливу зарплату, але не спромоглися прочитати обов'язкові вимоги до кандидатів, гріш ціна вашій резюме в поштовій скриньці адресата.
Якщо ви розсилаєте резюме в розрахунку «на авось», якщо ви явно не походіть під вимоги роботодавця - ви витрачаєте даремно і свій час, і час рекрутера. На більшість вакансій у рекрутерів цілком достатньо підходящих кандидатів і ваше «авось» ніколи не проходить ...
А коли рекрутери працюють над дуже складними вакансіями та кандидатів практично немає, то ваше «авдругповезет» -резюме теж їм не допоможе, оскільки таких кандидатів рекрутери «Ханти» зазвичай безпосередньо, без допомоги Інтернет.
Для початку дайте мені зрозуміти, що ви прочитали наші вимоги та побажання до кандидата. І що вони збігаються з вашими навичками та досвідом!
Напишіть про це коротко в супровідному листі або в розділі «Мета». 3-4 пропозиції, 2-3 абзаци. Дайте зрозуміти рекрутеру, що ваше резюме - не чергова спам-резюме.
Якщо у вас немає розділу «Мета» або короткого опису ключового досвіду, націленого на конкретну вакансію, - не відсилайте резюме! Не намагайтеся компенсувати недолік реальної кваліфікації обіцянками і запевненнями типу «швидко навчаюся», «принесу користь вашої компанії», «гарантую, що впораюся» і тому подібними вмовляннями. Рекрутери НЕ будуть проявляти свою некомпетентність і показувати компанії-клієнту некваліфікованих кандидатів тільки на підставі ваших обіцянок ...
Будьте впевнені, що ваша кваліфікація збігається з необхідною мінімум на 90%. Ви заощадите собі і нам масу часу, чесно порівнявши свою кваліфікацію і опис вакансії. Переконайтеся, що ви підходите по кожному пункту, «потрапляєте» в опис вакансії. Або, принаймні, по 9 пунктам з 10. Інакше не відсилайте резюме, цінуйте себе. Не ставайте само-спамером.
Все частіше на джоб-сайтах можна бачити відчайдушні заклики рекрутерів в тексті вакансії: «будь ласка, надсилайте резюме, тільки якщо ви повністю відповідаєте вищевказаним вимогам !!!» або щось в цьому роді ... Іноді цей крик душі пишуть великими літерами.
Пожалійте рекрутерів ...
2. Переконайтеся самі, що ваше резюме акуратно відформатоване і налаштоване під конкретну вакансію.
Сподіваюся, ви вже зробили кілька версій свого резюме, змінивши їх під можливі варіанти вакансій?
Ваше фото повинно бути діловим. А не з серії «я і моя машина», «я і моя ...", не з вечірки або копією зі старого паспорта. І свіжим, тобто не 3-річну давності.
Використовуйте 1 шрифт, але можна 2 кольори.
Розумно використовуйте рамки і виділення жирним і підкресленням.
Пишіть назви компаній, де ви працювали, великими літерами.
Після назви компанії напишіть, які товари чи послуги вона виробляє або продає.
Ви не повірите, але в 40% випадків з резюме незрозуміло, в якій галузі працювала людина і що виробляла продавала його компанія ...
Використовуйте марковані списки (як в цьому тексті) для перерахування своїх обов'язків, фактів і досягнень; робіть резюме легким для читання.
Нічого зайвого. Зосередьтеся на вимогах конкретної вакансії і не будуйте з себе універсала. Рекрутери переглядають резюме швидко в пошуках інформації, що підтверджує наявність потрібних їм навичок.
Чи не прибріхує і не перебільшуйте. Всі розкриється пізніше. Наприклад, HR-менеджери зараз все суцільно «коучі» і «тренери». Як виявилося на одному останньому співбесіді з кандидаткою, чотири рази згаданий в резюме її нібито тренінговий досвід виявився на ділі антиалкогольної бесідою з робітниками будівельної фірми і виступом на зборах з короткою «мотивуючої» промовою. 10-хвилинна промова з глибоким змістом «на роботі треба працювати» - це не коучинг ...
Тлумачний рекрутер завжди повинен докопатися до суті і легко вирахує липові ваших грандіозних досягнень.
Інші корисні поради для складання резюме - в моєї давньої статті «12 головних помилок в резюме».
3. Насичуйте резюме ключовими словами і фразами, що збігаються з описом вакансії і технічними термінами, що використовуються у вашій галузі та бізнесі.
Якщо ви впевнені, що повністю підходите під вимоги вакансії - не пропустіть шанс, переконайтеся, що в резюме є відповіді на ВСІ питання, тобто кожне на вимогу до кандидата є ваше твердження або краще - підтвердження. Доведіть спочатку це на папері.
Якщо те, що ви - відповідний кандидат, знаєте тільки ви, але ніяк не зрозуміло з резюме, як рекрутер про це здогадається?
Включайте в своє резюме потрібні ключові слова, як це роблять Інтернет-маркетологи для того щоб пошукові системи знаходили їх Інтернет-сторінки. Рекрутер переглядає в день 100-200 резюме, він як той маленький Гугл, який в тонні паперової руди шукає золоті крупиці за ключовими словами, зірко видивляючись їх в тексті. Не дайте пропустити себе і тим рекрутерам, які переглядають резюме менш пильно, по діагоналі.
Пам'ятайте також, що деякі рекрутери шукають кандидатів не тільки (і не стільки) на job-сайтах, а й за допомогою того ж Google або Yandex, використовуючи ті ж ключові фрази. Дайте їм себе знайти!
Насправді, наявність в резюме ключових фраз і термінів, що збігаються з описом вакансії - це основна причина, щоб рекрутер зателефонував Вам!
Тільки тоді він може бути впевнений, що Ви дійсно (і уважно) прочитали текст вакансії і попередньо самі оцінили себе. Що ви провели первинний самоотбор.
Звичайно, я не можу гарантувати, що тепер всі рекрутери будуть більш уважно ставитися до вашого резюме. Але тепер ви краще знаєте, що вони очікують від вашого резюме, що саме збільшує ваші шанси і що допоможе рекрутерам не пропустити вас в потоці резюме ..
Бережіть час своє і рекрутерів, читайте опис вакансії, порівнюйте з нею свою кваліфікацію, робіть чесні висновки і не відсилайте резюме «на авось». Зосередьтеся на тому, що у рекрутерів існують тільки 3 цих причини, щоб вам зателефонувати ...
Іноді доводиться чути такі фрази від претендентів роботи «Я розіслав своє резюме на 200 вакансій в цьому місяці». Це означає, що 200 менеджерів з персоналу повинні витратити свій час на прочитання вашого резюме.
Скільки з них насправді прочитали ваше CV?
Судячи з того, що ви ще в пошуках роботи, далеко не всі 200. «Тупа розсилка» по всіх можливим і неможливим вакансіях - не найкращий шлях для пошуку роботи.
Ви шукаєте нову роботу і розсилаєте своє резюме на десятки і сотні вакансій, знайдених на сайтах з працевлаштування? Але отримуєте тільки поодинокі дзвінки від рекрутерів і ще більш рідкісні запрошення на співбесіди?
Прислухайтеся до трьох моїх порад, і ви перестанете витрачати даремно свій час і ще більш - час рекрутерів. Адже вони отримують на кожну вакансію, розміщену в Інтернет до 80-90% абсолютно невідповідних резюме!
Не перетворюйте своє резюме в спам!
Якщо ви досі шукали роботу як спам-машина, просто клікаючи «причепити резюме» і «відправити», - пригальмуєте, переглянете свій план дій і внесіть корективи в резюме згідно моїх порад.
Зауважте, що ніякий нормальний рекрутер не надсилали свої вакансії направо і наліво, на авось. Ніхто з нас не переглядає резюме, звертаючи увагу тільки на заголовок і на розмір зарплати (як це роблять багато здобувачі).
Стрілянина дробом по дичині малоефективна ... Ми працюємо точково.
Що потрібно, щоб ваше резюме стало першим кроком до співбесіди, а не до сміттєвому кошику і роздратуванню HR-менеджера? Ось 3 причини, чому я, рекрутер, все-таки прочитаю ваше резюме:
1. Переконайте мене, що ви дійсно прочитали вимоги до шуканого фахівця. Повністю і уважно прочитали!
А якщо не прочитали, навіщо ви взагалі відправляєте нам резюме?
Ви прочитали тільки назву вакансії і розмір зарплати? Уявіть, якби ви читали тільки назву ліків на флаконі і не вивчили можливі побічні ефекти? Це було б небезпечно для вашого здоров'я?
Якщо ви тільки побачили назва посади «директор», але не звернули уваги, з якої галузі потрібно нам людина - ваш імідж, як кандидата вже знизився. Якщо ви клюнули тільки на привабливу зарплату, але не спромоглися прочитати обов'язкові вимоги до кандидатів, гріш ціна вашій резюме в поштовій скриньці адресата.
Якщо ви розсилаєте резюме в розрахунку «на авось», якщо ви явно не походіть під вимоги роботодавця - ви витрачаєте даремно і свій час, і час рекрутера. На більшість вакансій у рекрутерів цілком достатньо підходящих кандидатів і ваше «авось» ніколи не проходить ...
А коли рекрутери працюють над дуже складними вакансіями та кандидатів практично немає, то ваше «авдругповезет» -резюме теж їм не допоможе, оскільки таких кандидатів рекрутери «Ханти» зазвичай безпосередньо, без допомоги Інтернет.
Для початку дайте мені зрозуміти, що ви прочитали наші вимоги та побажання до кандидата. І що вони збігаються з вашими навичками та досвідом!
Напишіть про це коротко в супровідному листі або в розділі «Мета». 3-4 пропозиції, 2-3 абзаци. Дайте зрозуміти рекрутеру, що ваше резюме - не чергова спам-резюме.
Якщо у вас немає розділу «Мета» або короткого опису ключового досвіду, націленого на конкретну вакансію, - не відсилайте резюме! Не намагайтеся компенсувати недолік реальної кваліфікації обіцянками і запевненнями типу «швидко навчаюся», «принесу користь вашої компанії», «гарантую, що впораюся» і тому подібними вмовляннями. Рекрутери НЕ будуть проявляти свою некомпетентність і показувати компанії-клієнту некваліфікованих кандидатів тільки на підставі ваших обіцянок ...
Будьте впевнені, що ваша кваліфікація збігається з необхідною мінімум на 90%. Ви заощадите собі і нам масу часу, чесно порівнявши свою кваліфікацію і опис вакансії. Переконайтеся, що ви підходите по кожному пункту, «потрапляєте» в опис вакансії. Або, принаймні, по 9 пунктам з 10. Інакше не відсилайте резюме, цінуйте себе. Не ставайте само-спамером.
Все частіше на джоб-сайтах можна бачити відчайдушні заклики рекрутерів в тексті вакансії: «будь ласка, надсилайте резюме, тільки якщо ви повністю відповідаєте вищевказаним вимогам !!!» або щось в цьому роді ... Іноді цей крик душі пишуть великими літерами.
Пожалійте рекрутерів ...
2. Переконайтеся самі, що ваше резюме акуратно відформатоване і налаштоване під конкретну вакансію.
Сподіваюся, ви вже зробили кілька версій свого резюме, змінивши їх під можливі варіанти вакансій?
Ваше фото повинно бути діловим. А не з серії «я і моя машина», «я і моя ...", не з вечірки або копією зі старого паспорта. І свіжим, тобто не 3-річну давності.
Використовуйте 1 шрифт, але можна 2 кольори.
Розумно використовуйте рамки і виділення жирним і підкресленням.
Пишіть назви компаній, де ви працювали, великими літерами.
Після назви компанії напишіть, які товари чи послуги вона виробляє або продає.
Ви не повірите, але в 40% випадків з резюме незрозуміло, в якій галузі працювала людина і що виробляла продавала його компанія ...
Використовуйте марковані списки (як в цьому тексті) для перерахування своїх обов'язків, фактів і досягнень; робіть резюме легким для читання.
Нічого зайвого. Зосередьтеся на вимогах конкретної вакансії і не будуйте з себе універсала. Рекрутери переглядають резюме швидко в пошуках інформації, що підтверджує наявність потрібних їм навичок.
Чи не прибріхує і не перебільшуйте. Всі розкриється пізніше. Наприклад, HR-менеджери зараз все суцільно «коучі» і «тренери». Як виявилося на одному останньому співбесіді з кандидаткою, чотири рази згаданий в резюме її нібито тренінговий досвід виявився на ділі антиалкогольної бесідою з робітниками будівельної фірми і виступом на зборах з короткою «мотивуючої» промовою. 10-хвилинна промова з глибоким змістом «на роботі треба працювати» - це не коучинг ...
Тлумачний рекрутер завжди повинен докопатися до суті і легко вирахує липові ваших грандіозних досягнень.
Інші корисні поради для складання резюме - в моєї давньої статті «12 головних помилок в резюме».
3. Насичуйте резюме ключовими словами і фразами, що збігаються з описом вакансії і технічними термінами, що використовуються у вашій галузі та бізнесі.
Якщо ви впевнені, що повністю підходите під вимоги вакансії - не пропустіть шанс, переконайтеся, що в резюме є відповіді на ВСІ питання, тобто кожне на вимогу до кандидата є ваше твердження або краще - підтвердження. Доведіть спочатку це на папері.
Якщо те, що ви - відповідний кандидат, знаєте тільки ви, але ніяк не зрозуміло з резюме, як рекрутер про це здогадається?
Включайте в своє резюме потрібні ключові слова, як це роблять Інтернет-маркетологи для того щоб пошукові системи знаходили їх Інтернет-сторінки. Рекрутер переглядає в день 100-200 резюме, він як той маленький Гугл, який в тонні паперової руди шукає золоті крупиці за ключовими словами, зірко видивляючись їх в тексті. Не дайте пропустити себе і тим рекрутерам, які переглядають резюме менш пильно, по діагоналі.
Пам'ятайте також, що деякі рекрутери шукають кандидатів не тільки (і не стільки) на job-сайтах, а й за допомогою того ж Google або Yandex, використовуючи ті ж ключові фрази. Дайте їм себе знайти!
Насправді, наявність в резюме ключових фраз і термінів, що збігаються з описом вакансії - це основна причина, щоб рекрутер зателефонував Вам!
Тільки тоді він може бути впевнений, що Ви дійсно (і уважно) прочитали текст вакансії і попередньо самі оцінили себе. Що ви провели первинний самоотбор.
Звичайно, я не можу гарантувати, що тепер всі рекрутери будуть більш уважно ставитися до вашого резюме. Але тепер ви краще знаєте, що вони очікують від вашого резюме, що саме збільшує ваші шанси і що допоможе рекрутерам не пропустити вас в потоці резюме ..
Бережіть час своє і рекрутерів, читайте опис вакансії, порівнюйте з нею свою кваліфікацію, робіть чесні висновки і не відсилайте резюме «на авось». Зосередьтеся на тому, що у рекрутерів існують тільки 3 цих причини, щоб вам зателефонувати ...
No comments:
Post a Comment