Sunday, January 4, 2015

Не перетворюйте своє резюме в спам або Чому я повинен прочитати ваше резюме?

Не перетворюйте своє резюме в спам або Чому я повинен прочитати ваше резюме?
Іноді доводиться чути такі фрази від претендентів роботи «Я розіслав своє резюме на 200 вакансій в цьому місяці». Це означає, що 200 менеджерів з персоналу повинні витратити свій час на прочитання вашого резюме.

Скільки з них насправді прочитали ваше CV?

Судячи з того, що ви ще в пошуках роботи, далеко не всі 200. «Тупа розсилка» по всіх можливим і неможливим вакансіях - не найкращий шлях для пошуку роботи.

Ви шукаєте нову роботу і розсилаєте своє резюме на десятки і сотні вакансій, знайдених на сайтах з працевлаштування? Але отримуєте тільки поодинокі дзвінки від рекрутерів і ще більш рідкісні запрошення на співбесіди?

Прислухайтеся до трьох моїх порад, і ви перестанете витрачати даремно свій час і ще більш - час рекрутерів. Адже вони отримують на кожну вакансію, розміщену в Інтернет до 80-90% абсолютно невідповідних резюме!
Не перетворюйте своє резюме в спам!

Якщо ви досі шукали роботу як спам-машина, просто клікаючи «причепити резюме» і «відправити», - пригальмуєте, переглянете свій план дій і внесіть корективи в резюме згідно моїх порад.

Зауважте, що ніякий нормальний рекрутер не надсилали свої вакансії направо і наліво, на авось. Ніхто з нас не переглядає резюме, звертаючи увагу тільки на заголовок і на розмір зарплати (як це роблять багато здобувачі).
Стрілянина дробом по дичині малоефективна ... Ми працюємо точково.

Що потрібно, щоб ваше резюме стало першим кроком до співбесіди, а не до сміттєвому кошику і роздратуванню HR-менеджера? Ось 3 причини, чому я, рекрутер, все-таки прочитаю ваше резюме:
1. Переконайте мене, що ви дійсно прочитали вимоги до шуканого фахівця. Повністю і уважно прочитали!

А якщо не прочитали, навіщо ви взагалі відправляєте нам резюме?
Ви прочитали тільки назву вакансії і розмір зарплати? Уявіть, якби ви читали тільки назву ліків на флаконі і не вивчили можливі побічні ефекти? Це було б небезпечно для вашого здоров'я?

Якщо ви тільки побачили назва посади «директор», але не звернули уваги, з якої галузі потрібно нам людина - ваш імідж, як кандидата вже знизився. Якщо ви клюнули тільки на привабливу зарплату, але не спромоглися прочитати обов'язкові вимоги до кандидатів, гріш ціна вашій резюме в поштовій скриньці адресата.

Якщо ви розсилаєте резюме в розрахунку «на авось», якщо ви явно не походіть під вимоги роботодавця - ви витрачаєте даремно і свій час, і час рекрутера. На більшість вакансій у рекрутерів цілком достатньо підходящих кандидатів і ваше «авось» ніколи не проходить ...

А коли рекрутери працюють над дуже складними вакансіями та кандидатів практично немає, то ваше «авдругповезет» -резюме теж їм не допоможе, оскільки таких кандидатів рекрутери «Ханти» зазвичай безпосередньо, без допомоги Інтернет.

Для початку дайте мені зрозуміти, що ви прочитали наші вимоги та побажання до кандидата. І що вони збігаються з вашими навичками та досвідом!

Напишіть про це коротко в супровідному листі або в розділі «Мета». 3-4 пропозиції, 2-3 абзаци. Дайте зрозуміти рекрутеру, що ваше резюме - не чергова спам-резюме.

Якщо у вас немає розділу «Мета» або короткого опису ключового досвіду, націленого на конкретну вакансію, - не відсилайте резюме! Не намагайтеся компенсувати недолік реальної кваліфікації обіцянками і запевненнями типу «швидко навчаюся», «принесу користь вашої компанії», «гарантую, що впораюся» і тому подібними вмовляннями. Рекрутери НЕ будуть проявляти свою некомпетентність і показувати компанії-клієнту некваліфікованих кандидатів тільки на підставі ваших обіцянок ...

Будьте впевнені, що ваша кваліфікація збігається з необхідною мінімум на 90%. Ви заощадите собі і нам масу часу, чесно порівнявши свою кваліфікацію і опис вакансії. Переконайтеся, що ви підходите по кожному пункту, «потрапляєте» в опис вакансії. Або, принаймні, по 9 пунктам з 10. Інакше не відсилайте резюме, цінуйте себе. Не ставайте само-спамером.

Все частіше на джоб-сайтах можна бачити відчайдушні заклики рекрутерів в тексті вакансії: «будь ласка, надсилайте резюме, тільки якщо ви повністю відповідаєте вищевказаним вимогам !!!» або щось в цьому роді ... Іноді цей крик душі пишуть великими літерами.
Пожалійте рекрутерів ...
2. Переконайтеся самі, що ваше резюме акуратно відформатоване і налаштоване під конкретну вакансію.

Сподіваюся, ви вже зробили кілька версій свого резюме, змінивши їх під можливі варіанти вакансій?

    Ваше фото повинно бути діловим. А не з серії «я і моя машина», «я і моя ...", не з вечірки або копією зі старого паспорта. І свіжим, тобто не 3-річну давності.
    Використовуйте 1 шрифт, але можна 2 кольори.
    Розумно використовуйте рамки і виділення жирним і підкресленням.
    Пишіть назви компаній, де ви працювали, великими літерами.
    Після назви компанії напишіть, які товари чи послуги вона виробляє або продає.

Ви не повірите, але в 40% випадків з резюме незрозуміло, в якій галузі працювала людина і що виробляла продавала його компанія ...

Використовуйте марковані списки (як в цьому тексті) для перерахування своїх обов'язків, фактів і досягнень; робіть резюме легким для читання.

Нічого зайвого. Зосередьтеся на вимогах конкретної вакансії і не будуйте з себе універсала. Рекрутери переглядають резюме швидко в пошуках інформації, що підтверджує наявність потрібних їм навичок.

Чи не прибріхує і не перебільшуйте. Всі розкриється пізніше. Наприклад, HR-менеджери зараз все суцільно «коучі» і «тренери». Як виявилося на одному останньому співбесіді з кандидаткою, чотири рази згаданий в резюме її нібито тренінговий досвід виявився на ділі антиалкогольної бесідою з робітниками будівельної фірми і виступом на зборах з короткою «мотивуючої» промовою. 10-хвилинна промова з глибоким змістом «на роботі треба працювати» - це не коучинг ...

Тлумачний рекрутер завжди повинен докопатися до суті і легко вирахує липові ваших грандіозних досягнень.

Інші корисні поради для складання резюме - в моєї давньої статті «12 головних помилок в резюме».
3. Насичуйте резюме ключовими словами і фразами, що збігаються з описом вакансії і технічними термінами, що використовуються у вашій галузі та бізнесі.

Якщо ви впевнені, що повністю підходите під вимоги вакансії - не пропустіть шанс, переконайтеся, що в резюме є відповіді на ВСІ питання, тобто кожне на вимогу до кандидата є ваше твердження або краще - підтвердження. Доведіть спочатку це на папері.

Якщо те, що ви - відповідний кандидат, знаєте тільки ви, але ніяк не зрозуміло з резюме, як рекрутер про це здогадається?

Включайте в своє резюме потрібні ключові слова, як це роблять Інтернет-маркетологи для того щоб пошукові системи знаходили їх Інтернет-сторінки. Рекрутер переглядає в день 100-200 резюме, він як той маленький Гугл, який в тонні паперової руди шукає золоті крупиці за ключовими словами, зірко видивляючись їх в тексті. Не дайте пропустити себе і тим рекрутерам, які переглядають резюме менш пильно, по діагоналі.

Пам'ятайте також, що деякі рекрутери шукають кандидатів не тільки (і не стільки) на job-сайтах, а й за допомогою того ж Google або Yandex, використовуючи ті ж ключові фрази. Дайте їм себе знайти!

Насправді, наявність в резюме ключових фраз і термінів, що збігаються з описом вакансії - це основна причина, щоб рекрутер зателефонував Вам!

Тільки тоді він може бути впевнений, що Ви дійсно (і уважно) прочитали текст вакансії і попередньо самі оцінили себе. Що ви провели первинний самоотбор.

Звичайно, я не можу гарантувати, що тепер всі рекрутери будуть більш уважно ставитися до вашого резюме. Але тепер ви краще знаєте, що вони очікують від вашого резюме, що саме збільшує ваші шанси і що допоможе рекрутерам не пропустити вас в потоці резюме ..

Бережіть час своє і рекрутерів, читайте опис вакансії, порівнюйте з нею свою кваліфікацію, робіть чесні висновки і не відсилайте резюме «на авось». Зосередьтеся на тому, що у рекрутерів існують тільки 3 цих причини, щоб вам зателефонувати ...

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини topkinozal.com topreferat.com.kz torrent-film.online torgaw.ru torrentino.su torrent-hdfilm.ru tolko-soft.ru touch4games.ru transport.krasnogorsk.online travelson.ru